ďťż
lubicie Komorowskiego?
ďťż
Strona startowa




kennedy - 2010-06-30 22:56
Dot.: lubicie Komorowskiego?
  Cytat:
Napisane przez siska81 (Wiadomość 20383336) Komor to zakłamaniec .W czasie kiedy nazwisko Blidy jest powtarzane do znudzenia w kampanii Komorowskiego, ABW - już pod słusznym kierownictwem Krzysztofa Bondaryka i nadzorowane przez Donalda Tuska - odrzuciło propozycję ugody w procesie jaki Henryk Blida wytoczył ABW za śmierć żony. Najwyraźniej Bondaryk i jego szef Tusk odrzucają zarzut, że to ABW było za tę śmierć odpowiedzialne, bo tylko tak można tłumaczyć opór przed finansowym zadośćuczynieniem mężowi "ofiary". Dlaczego rząd Tuska nie chce zapłacić odszkodowania za śmierć Blidy, skoro odpowiedzialnością za nią tak jednoznacznie obciąża państwo? Śmierdzi hipokryzją, gdy w mediach oskarża się poprzedników o śmierć Blidy, a w sądzie walczy o uznanie, że byli w tej sprawie czyści.

---------- Dopisano o 23:46 ---------- Poprzedni post napisano o 23:40 ----------

CYTAT Z BLOGU KATARYNA.Niedobrze się robi, ale nie powiem, żeby mnie taki styl kampanii Komorowskiego dziwił. Nie od czasu kiedy przeczytałam sms-a jakiego, w ramach "zgody budowania" rozsyła bardzo wysoki polski dyplomata. A sms brzmi tak "Przyjacielu mam do Ciebie ogromną prośbę, ale proszę nie zawiedź mnie - idź 4 lipca na wybory i zrób wszystko co możesz, aby w przyszłości w czasie spotkań dyplomatycznych Pierwsza Dama nie szczała do kuwety". Urocze, prawda? Podkreślam, nie rozsyła tego jakiś stuknięty gó...arz, tylko naprawdę wysoka figura polskiej dyplomacji, pewnie nawet ze służbowej komórki. W każdym normalnym kraju, za takie zachowanie zapłaciłby natychmiastową dymisją, u nas pewnie koledzy gratulują mu dowcipu. Nie zdziwi mnie zatem żadne zachowanie tej ekipy, bo to ludzie zwyczajnie pozbawieni jakichkolwiek hamulców w walce o władzę.

---------- Dopisano o 23:49 ---------- Poprzedni post napisano o 23:46 ----------

CYTAT Z BLOGU KATARYNA********Gdybym nie miała żadnych merytorycznych powodów, żeby odrzucać kandydaturę Komorowskiego, odrzucałaby mnie od niego ohydna kampania wyborcza. Ohydna, chyba najbardziej obrzydliwa z tych, jakie obserwowałam do tej pory, bo jeszcze nigdy w tak chamski i bezpardonowy sposób nie atakowano rodziny kandydata, choć jej w kampanii w ogóle nie ma. A oprócz tego "dowcipnego" sms-a, politycy Platformy rozsyłają jeszcze jeden, bijący w Martę Kaczyńską, którego nawet nie chcę cytować. Na wypadek zaś, gdyby to nie wystarczyło, niezawodny Palikot wziął się też za panią Jadwigę, żeby Kaczyńskiego przed debatą odpowiednio "rozgrzać". I proszę mi nie tłumaczyć, że to samowolka, którą Komorowski i Tusk się brzydzą. Sam Palikot się chwali swoim wpływem na kampanię, tym, że podrzuca pomysły, i że to jemu Komorowski zawdzięcza prowadzenie. Rytualne odcinanie się od Palikota już nie działa, wszystko co w tej kampanii robi należy zaliczać na konto Komorowskiego.
co to za blog?




siska81 - 2010-06-30 23:12
Dot.: lubicie Komorowskiego?
  Zapraszam na blog http://kataryna.blox.pl/html

---------- Dopisano o 00:12 ---------- Poprzedni post napisano Wczoraj o 23:59 ----------

Jeżeli chodzi o Kaczyńskiego to nie zgadzam się tylko w kwestii in vitro,ale Komorowski i ta jego partia ma tyle na sumieniu ,że się w głowie nie mieści.



cotynato - 2010-06-30 23:28
Dot.: lubicie Komorowskiego?
  Nie , nie lubię . I nie zagłosuję na niego nawet gdybym miała być jedyną która tego nie zrobi.



_vixen_ - 2010-07-01 08:36
Dot.: lubicie Komorowskiego?
  Dla mnie Kataryna nie jest żadną wyrocznią, ale jak dla kogoś jest, to cóż...




siska81 - 2010-07-01 12:18
Dot.: lubicie Komorowskiego?
  Gdy zastanawiali się wszyscy , czy wizyta Jarosława Kaczyńskiego na grobie Marii i Lecha Kaczyńskich na dwa dni przed pierwszą turą (choć to były urodziny braci) zostanie politycznie wykorzystana (nie było mediów w krypcie)... dzień wcześniej z kwiatami pojechał Bronisław Komorowski. Z ekipą na co dzień znienawidzonej TVP.



cotynato - 2010-07-01 13:06
Dot.: lubicie Komorowskiego?
  Cytat:
Napisane przez siska81 (Wiadomość 20391598) Gdy zastanawiali się wszyscy , czy wizyta Jarosława Kaczyńskiego na grobie Marii i Lecha Kaczyńskich na dwa dni przed pierwszą turą (choć to były urodziny braci) zostanie politycznie wykorzystana (nie było mediów w krypcie)... dzień wcześniej z kwiatami pojechał Bronisław Komorowski. Z ekipą na co dzień znienawidzonej TVP. Tak samo jak przeszłość Komorowskiego którą zakłamuje...
Pogarda z jaką mówi o patroszeniu kaczek , albo film na youtubie na którym ktoś wyciął fragment gdzie Komorowski mówi ... Komorowski: moze prezydent gdzies... ...poleci i wszystko hm...sie zmieni. ...
Ale lepiej być ślepym i iść za tłumem.



_vixen_ - 2010-07-01 13:09
Dot.: lubicie Komorowskiego?
  Cytat:
Napisane przez cotynato (Wiadomość 20392784) Ale lepiej być ślepym i iść za tłumem. Z tego, co zauważyłam, to "tłum" idzie w dwie strony: jeden za Komorowskim, drugi za Kaczyńskim.
A tego Kaczyńskiego to raczej bardziej waleczny nawet, bojowo nastawiony do TVNu, Tomasza Lisa i tak dalej, rozumiem, że bezpieczniej w takim iść:cool:

Po co robienie z siebie takiej jaśnie oświeconej osoby, która poznała najprawdziwszą prawdę i głosuje na jedynie słusznego Kaczyńskiego? To jest zwyczajnie śmieszne.



cotynato - 2010-07-01 13:18
Dot.: lubicie Komorowskiego?
  No i niech sobie będzie bojowo nastawiony.
Czy to ma jakieś znaczenie ?



madzia.a - 2010-07-05 14:01
Dot.: lubicie Komorowskiego?
  Cytat:
Napisane przez Nektaryna (Wiadomość 20334493) Co innego jest złamanie nogi a in vitro:brzydal: Dwie różne sprawy. Może mam ci jeszcze za wakacje zapłacić:hahaha:

Za CO2. Ja mam płacić za to że USA wypala plamy ropy na oceanie i że wybuch wulkan?

Podatki powinny byc ale nie znowu za wszystko tylko za konkretne rzeczy- służby mundurowe, edukacja, służba zdrowia itp.. O to mi chodzi.
teraz na in vitro płacić nie chcesz a w przyszłości będziesz płakać że nie ma kto na twoją emeryture płacić:cool:

Ja też mogłabym napisać, że nie będe komuś płacić za darmowy dostęp do służby zdrowia, ponieważ lecze się prywatnie.



sylwia.gda - 2010-07-05 15:02
Dot.: lubicie Komorowskiego?
  Cytat:
Napisane przez madzia.a (Wiadomość 20475611) Ja też mogłabym napisać, że nie będe komuś płacić za darmowy dostęp do służby zdrowia, ponieważ lecze się prywatnie. Tiaa :] Jest fajnie i miło póki to "leczenie prywatne" polega na zaplombowaniu zęba, wizycie u ginekologa lub wycięciu znamiona u chirurga.
Trochę gorzej to wygląda gdy usuwa się wyrostek (3000zl), operuje oko (2000-5000zl), czy wycina torbiel na wątrobie (5000) :]

Good luck...



kennedy - 2010-07-05 15:19
Dot.: lubicie Komorowskiego?
  Cytat:
Napisane przez sylwia.gda (Wiadomość 20477002) Tiaa :] Jest fajnie i miło póki to "leczenie prywatne" polega na zaplombowaniu zęba, wizycie u ginekologa lub wycięciu znamiona u chirurga.
Trochę gorzej to wygląda gdy usuwa się wyrostek (3000zl), operuje oko (2000-5000zl), czy wycina torbiel na wątrobie (5000) :]

Good luck...
w zupelnosci sie zgadzam



madzia.a - 2010-07-05 15:20
Dot.: lubicie Komorowskiego?
  Cytat:
Napisane przez sylwia.gda (Wiadomość 20477002) Tiaa :] Jest fajnie i miło póki to "leczenie prywatne" polega na zaplombowaniu zęba, wizycie u ginekologa lub wycięciu znamiona u chirurga.
Trochę gorzej to wygląda gdy usuwa się wyrostek (3000zl), operuje oko (2000-5000zl), czy wycina torbiel na wątrobie (5000) :]

Good luck...
ja za operacje ratującą mi życie płaciłam kilkadzisiąt tys. euro:cool:



sylwia.gda - 2010-07-05 15:25
Dot.: lubicie Komorowskiego?
  Cytat:
Napisane przez madzia.a (Wiadomość 20477433) ja za operacje ratującą mi życie płaciłam kilkadzisiąt tys. euro:cool: No to wiesz jak daje po kieszeni.



madzia.a - 2010-07-05 18:05
Dot.: lubicie Komorowskiego?
  Cytat:
Napisane przez sylwia.gda (Wiadomość 20477570) No to wiesz jak daje po kieszeni. wiem, dlatego jestem za dofinansowaniem in vitro:ehem:



sylwia.gda - 2010-07-05 18:41
Dot.: lubicie Komorowskiego?
  Cytat:
Napisane przez madzia.a (Wiadomość 20481166) wiem, dlatego jestem za dofinansowaniem in vitro:ehem: Ja dla odmiany uważam że najpierw należy zająć się leczeniem ludzi i dzieci którzy już są na świecie :] Bo umierają lub błagają o pomoc fundacje, nie mając iluś tam tysięcy zł/euro na ratowanie zdrowia. I życia.



Hultaj - 2010-07-05 18:43
Dot.: lubicie Komorowskiego?
  Cytat:
zająć się leczeniem ludzi i dzieci którzy już są na świecie :] a in vitro jest leczeniem ludzi, ktorzy już są na swiecie. :) także, wszyscy się cieszą, że jesteś za. :)



sylwia.gda - 2010-07-05 19:00
Dot.: lubicie Komorowskiego?
  Cytat:
Napisane przez Hultaj (Wiadomość 20482090) a in vitro jest leczeniem ludzi, ktorzy już są na swiecie. :) także, wszyscy się cieszą, że jesteś za. :) Szkoda tylko, że pokazowo udajesz, że nie rozumiesz. Albo naprawdę nie rozumiesz, na co już wpływu nie mam :]
Wyjaśniać Tobie nie będę, skoro to, co napisałam w poście powyżej jest już nazbyt skomplikowane...



madzia.a - 2010-07-05 19:36
Dot.: lubicie Komorowskiego?
  Cytat:
Napisane przez sylwia.gda (Wiadomość 20482547) Szkoda tylko, że pokazowo udajesz, że nie rozumiesz. Albo naprawdę nie rozumiesz, na co już wpływu nie mam :]
Wyjaśniać Tobie nie będę, skoro to, co napisałam w poście powyżej jest już nazbyt skomplikowane...
z tego co się orientuje to in vitro jest również metodą leczenia bezpłodności.



sylwia.gda - 2010-07-05 19:44
Dot.: lubicie Komorowskiego?
  Cytat:
Napisane przez madzia.a (Wiadomość 20483457) z tego co się orientuje to in vitro jest również metodą leczenia bezpłodności. Całkiem dobrze się orientujesz. Tyle tylko, że dość poważnie różni się ceną. Oczywiście, że życia jako wartości nie da się wycenić, każde się liczy, dlatego też jestem za tym, aby kosztem 'tworzenia' nowego życia nie odbierać innego, na którego leczenie już nie starczy.
Jak już napisałam w którymś wyborczym wątku, jestem za in vitro jak najbardziej, ale dopiero wtedy, gdy znajdą się pieniądze na leczenie ludzi/dzieci śmiertelnie, obłożnie chorych i ich rehabilitację.
Dla mnie EOT, nie mam nic do dodania.



siska81 - 2010-07-05 19:51
Dot.: lubicie Komorowskiego?
  Cytat:
Napisane przez sylwia.gda (Wiadomość 20482031) Ja dla odmiany uważam że najpierw należy zająć się leczeniem ludzi i dzieci którzy już są na świecie :] Bo umierają lub błagają o pomoc fundacje, nie mając iluś tam tysięcy zł/euro na ratowanie zdrowia. I życia. Zgadzam się z tobą bo to jest najważniejsze.



ViLLeMkA - 2010-07-05 20:33
Dot.: lubicie Komorowskiego?
  Cytat:
Napisane przez sylwia.gda (Wiadomość 20477002) Tiaa :] Jest fajnie i miło póki to "leczenie prywatne" polega na zaplombowaniu zęba, wizycie u ginekologa lub wycięciu znamiona u chirurga.
Trochę gorzej to wygląda gdy usuwa się wyrostek (3000zl), operuje oko (2000-5000zl), czy wycina torbiel na wątrobie (5000) :]

Good luck...
ale przecież prywatne szpitale zazwyczaj nie każą płacić ubezpieczonym ludziom z własnej kieszeni (?)
mój brat miał usuwane migdałki w prywatnej klinice. opieka super, koszty pokryło nfz.



sylwia.gda - 2010-07-05 20:40
Dot.: lubicie Komorowskiego?
  Cytat:
Napisane przez ViLLeMkA (Wiadomość 20485328) ale przecież prywatne szpitale zazwyczaj nie każą płacić ubezpieczonym ludziom z własnej kieszeni (?)
mój brat miał usuwane migdałki w prywatnej klinice. opieka super, koszty pokryło nfz.
???
;)
Gdyby brat nie miał płaconej składki zdrowotnej, NFZ nie zapłaciłoby za jego leczenie. A to, że niektóre prywatne przychodnie mają podpisaną umowę z NFZem, to inna bajka, bo ta rozmowa toczy się na zupełnie inny temat, w nawiązaniu do postu 272...



ViLLeMkA - 2010-07-05 21:26
Dot.: lubicie Komorowskiego?
  Cytat:
Napisane przez sylwia.gda (Wiadomość 20485549) ???
;)
Gdyby brat nie miał płaconej składki zdrowotnej, NFZ nie zapłaciłoby za jego leczenie. A to, że niektóre prywatne przychodnie mają podpisaną umowę z NFZem, to inna bajka, bo ta rozmowa toczy się na zupełnie inny temat, w nawiązaniu do postu 272...
gdyby brat nie miał zapłaconej składki zdrowotnej nfz nie zapłaciłoby też za jego leczenie w państwowym szpitalu [tak mi się wydaje :>]
rozumiem o co chodziło :ehem:



Hultaj - 2010-07-05 21:54
Dot.: lubicie Komorowskiego?
  oh la la, ale komuś się humor popsuł. Czyżby od wczoraj. ;)



sylwia.gda - 2010-07-06 08:21
Dot.: lubicie Komorowskiego?
  ??
Ależ nie, dobrze się bawię :lol:
http://wiadomosci.gazeta.pl/Wiadomos..._obietnic.html
:hahaha:
Zapowiada się obiecująco.



BrigitteBardot - 2010-07-06 08:42
Dot.: lubicie Komorowskiego?
  I już się zaczyna wyliczanie ;)

Swoją drogą trzeba być bardzo naiwnym, żeby wierzyć w gruszki na wierzbie.



Hultaj - 2010-07-06 08:57
Dot.: lubicie Komorowskiego?
  z całym szacunkiem, że niby pan Kaczyński obietnic nie składał?
Bo - jak dla mnie - to jeszcze w piątek przed wyborami uspokajał studentów, że on też jest za bezpłatnymi kierunkami. I jak dla mnie pracowitą miał kampanię. :admin:
No, i moim osobistym mniemaniem, dalej, ja bym nazwała pana Jarosława Prezydentem, gdyby nim został, Zaskakujących Przemian Wewnętrznych. ;)
Niektórzy dziennikarze komentowali, ale może ja coś źle zrozumiałam, że tym to chyba przesadził:
http://wiadomosci.onet.pl/2192640,11,item.html
;)

A emocjonalnego podejścia to może i nie masz ale nieźle dajesz jemu wyraz, :brzydal:, wcześniej sarkazmiki i foszek, teraz hahulki, ;), powinnas się cieszyć, bój o prawdziwą ;) władzę dopiero teraz się rozpoczyna, walka, jeśli można to tak nazwać, o tekę premiera i rząd, za rok. :jap:

---------- Dopisano o 09:57 ---------- Poprzedni post napisano o 09:55 ----------

poza tym, ja tylko nieśmiało przypomnę jeszcze, że Komorowski wybrany został na najbliższych 5 lat, a przegrupowanie sił na scenie politycznej może nastąpić za rok, i zmienić się może skład rządzących. :brzydal:



siska81 - 2010-07-06 09:58
Dot.: lubicie Komorowskiego?
  Na ten czas przy pełnej władzy jest PO ,a co poniektórzy już wybiegają w przyszłość co będzie za rok .Chociaż glosowałam na Kaczyńskiego to z jednej strony może dobrze ,że wygrał Komorowski .Teraz się okaże ile warte są ich obietnice ,bo teraz już nikt im w reformach nie będzie przeszkadzał.Jeżeli nie będą wprowadzać reform ,to znaczy ,że Lech Kaczyński w niczym nie zawinił. To będzie rok próby dla PO choć wydaje mi się ,że polegną i w następnych wyborach nie zostaną wybrani.



Laramie - 2010-07-06 10:09
Dot.: lubicie Komorowskiego?
  Wzbudza we mnie sympatię, to na pewno.



Linka25 - 2010-07-06 20:42
Dot.: lubicie Komorowskiego?
  no to mamy prezydenta od żyrandoli, czy jak to powiedział Tusk...?



madzia.a - 2010-07-07 07:25
Dot.: lubicie Komorowskiego?
  Cytat:
Napisane przez Hultaj (Wiadomość 20492438) z całym szacunkiem, że niby pan Kaczyński obietnic nie składał?
Bo - jak dla mnie - to jeszcze w piątek przed wyborami uspokajał studentów, że on też jest za bezpłatnymi kierunkami. I jak dla mnie pracowitą miał kampanię. :admin:
No, i moim osobistym mniemaniem, dalej, ja bym nazwała pana Jarosława Prezydentem, gdyby nim został, Zaskakujących Przemian Wewnętrznych. ;)
Niektórzy dziennikarze komentowali, ale może ja coś źle zrozumiałam, że tym to chyba przesadził:
http://wiadomosci.onet.pl/2192640,11,item.html
;)

A emocjonalnego podejścia to może i nie masz ale nieźle dajesz jemu wyraz, :brzydal:, wcześniej sarkazmiki i foszek, teraz hahulki, ;), powinnas się cieszyć, bój o prawdziwą ;) władzę dopiero teraz się rozpoczyna, walka, jeśli można to tak nazwać, o tekę premiera i rząd, za rok. :jap:

---------- Dopisano o 09:57 ---------- Poprzedni post napisano o 09:55 ----------

poza tym, ja tylko nieśmiało przypomnę jeszcze, że Komorowski wybrany został na najbliższych 5 lat, a przegrupowanie sił na scenie politycznej może nastąpić za rok, i zmienić się może skład rządzących. :brzydal:
czasami zastanawiam się dlaczego niektórzy ludzie nie mają własnego zdania, tylko słuchają mediów.Media mają ogromną siłe manipulowania ludzmi..



lejdibird - 2010-07-07 07:34
Dot.: lubicie Komorowskiego?
  Mnie tez Komorowski nie przeszkadza, a jego żona budzi sympatię. Chociaz z zon prezydentow jedyna, ktora mnie drazni i draznila Jola Kwaśniewska :D



Hultaj - 2010-07-07 21:28
Dot.: lubicie Komorowskiego?
  Cytat:
Napisane przez madzia.a (Wiadomość 20517024) czasami zastanawiam się dlaczego niektórzy ludzie nie mają własnego zdania, tylko słuchają mediów.Media mają ogromną siłe manipulowania ludzmi.. a nie wiem, o co Ci chodzi, ja tam nie potrzebuję mediów do tego, żeby mi mówiły, co mam myśleć, a co do jak mam mysleć, to i tak podchodzę z dużą dozą ostrożności, co by nie powiedzieć: podejrzliwości.
Cytat:
Media mają ogromną siłe manipulowania ludzmi.. oczekujesz za to stwierdzenie jakiejś nagrody? ;)



siska81 - 2010-07-08 13:00
Dot.: lubicie Komorowskiego?
  oczekujesz za to stwierdzenie jakiejś nagrody? ;)

Hultaj a rozdajesz nagrody ,czy tylko obiecujesz?;)



3Natalia3 - 2010-07-08 13:58
Dot.: lubicie Komorowskiego?
  Nie warto zarzucać mu z góry czegoś. Poczekajmy roczek, albo chociaż pół i zobaczymy, czy coś się zmieni w PL na lepsze.

Ja jestem dobrze nastawiona...



siska81 - 2010-07-09 17:24
Dot.: lubicie Komorowskiego?
  Komorowski coś za dużo naobiecywał bo według budżetu na rok 2011 musimy ograniczać wydatki i jednym z elementów będzie zerowy wzrost wynagrodzeń w budżetówce .
http://www.rp.pl/artykul/215017,5048...udzetowce.html
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • fotoexpress.opx.pl



  • Strona 5 z 5 • Zostało znalezionych 598 wypowiedzi • 1, 2, 3, 4, 5
    lubicie Komorowskiego?
     
     
    Pokrewne
     
     
       
    Copyright Š 2006 Sitename.com. Designed by Web Page Templates