ďťż
lubicie Komorowskiego?
ďťż
Strona startowa




miss_seepy - 2010-06-10 00:18
Dot.: lubicie Komorowskiego?
  Cytat:
Napisane przez sine.ira (Wiadomość 19894267) Robiłam co mogłam więc raczej na to nie licz.

Ta insynuacja, którą już się dało wyczuć w poprzednim poście:

Takie zastanawianie się w jakim stopniu i czy w ogóle się orientujemy w tym i owym (innymi słowy: czy są z nas głupie gęsi i w jakim stopniu) już nas obraża.

Bo za pewne przypuszczasz żeś jedyna oświecona i zorientowana ;)

Ale co, Tobie mam coś udowadniać ? A w jakim celu no i co Cię to obchodzi czym sie kieruję ?

Kocham wąsatych, starszych panów o ciepłym, nosowym głosie.
Nie jestem naiwna, nie licze:-)

Co do Wąsatych ;) to już jakaś odpowiedź.

Nie była to insynuacja, choc moze rzeczywiscie mogło zabrzmiec nieco ironicznie przez emotikony. I nie mam w zwyczaju wywyzszania sie i wymadrzania :P
Ciekawi mnie tok rozumowania osob, ktore troche sie interesuja polityką i mają inne poglądy. Jednak dla mnie nie jest wystarczające jak ktoś napisze "wybieram mniejsze zło, niech juz bedzie ten Olechowski", bo to tak jakby docenił Olechowskiego dopiero przed wyborami ; ) ale nie czytam w myślach, póki ktoś nie napisze co go przekonuje naprawde mam prawo uważać, że jego własny kandydat może go później zaskoczyć :P

Olechowski sprawia wrazenie takiego bardzo zdystansowanego, choc na pewno wypadlby lepiej w debacie niz Komorowski, mimo ze nie pracowali nad nim spin doctorzy. Obiektywnie zgadzam się, ma coś czego nie ma Komorowski - niemonotonny miły głos.
Jednak jest troche jak Marek Jurek, niby prawica jak Kaczynski a jednak nie mysli się o nim jak o realnym kandydacie na prezydenta :P
I dlatego wiekszosc glosow skupi się na deklasowaniu Kaczora głosami na Komorowskiego na zasadzie "co ma być to bedzie". A gdyby bylo wiecej osob wierzacych w swojego kandydata może nie musialo by dochdozic do takich paranoi : P

---------- Dopisano o 01:18 ---------- Poprzedni post napisano o 01:11 ----------

Cytat:
Napisane przez Hultaj (Wiadomość 19894266) a skąd wiesz, że tyle tych osób zagłosuje na Bronka..? ;)

A mówię o tym, że jak mam iść i głosować, i Ty pójdziesz, i ja nie na tego co Ty, np., to możemy obie nie iść i będzie na to samo a nie trzeba będzie zapychać do urny. ;)

Cóż dziwny tok rozumowania:D chyba musisz negocjować z kimś innym :p: lubie robic sztuczny tłum i lubie niedzielne spacery :P I chyba możesz otwartym tekstem napisać na kogo chcesz głosować nie musisz się bać ; P

Opieram się na sondażach, choć wiadomo że sondaże to jedna wielka lipa, bo 60% ankietowanych zwykle nie ma zdania :D Ostatnio Bronek miał 50% :)
I kreowanie postawy, że jeden głos nie ma znaczenia prowadzi do tego, że jeden elektorat się mobilizuje a drugi śpi : P




sine.ira - 2010-06-10 00:28
Dot.: lubicie Komorowskiego?
  Cytat:
Napisane przez miss_seepy (Wiadomość 19894385)
Co do Wąsatych ;) to już jakaś odpowiedź.
Pewnie, to jest bardzo dobra odpowiedź. Pasująca do twoich przypuszczeń o kupowaniu kota w worku i braku orientacji w merytorycznych kwestiach jego programu. To specjalnie dla Ciebie postawiłam na wąsy.

Cytat:
Napisane przez miss_seepy (Wiadomość 19894385) Nie była to insynuacja, choc moze rzeczywiscie rzeczywiscie mogło zabrzmiec nieco ironicznie przez emotikony. Tak to była insynuacja i wcale nie przez emotikony.

Cytat:
Napisane przez miss_seepy (Wiadomość 19894385) Ciekawi mnie tok rozumowania osob, ktore troche sie interesuja polityką i mają inne poglądy. Tak i z pewnością dlatego jesteś ciekawa czy kierujecie się "kupowaniem kota w worku" czy naprawde macie chociaz blade pojecie kogo chcecie na prezydenta.
Nie żartuj.

Cytat:
Napisane przez miss_seepy (Wiadomość 19894385) Jednak dla mnie nie jest wystarczające jak ktoś napisze "wybieram mniejsze zło, niech juz bedzie ten Olechowski", To jest już Twój problem i nikt nie musi Cię przekonywać, ze się mylisz.

Tym bardziej, że wątek jest o Komorowskim :cool:

---------- Dopisano o 01:28 ---------- Poprzedni post napisano o 01:22 ----------

Cytat:
Napisane przez miss_seepy (Wiadomość 19894385) I dlatego wiekszosc glosow skupi się na deklasowaniu Kaczora głosami na Komorowskiego na zasadzie "co ma być to bedzie". A gdyby bylo wiecej osob wierzacych w swojego kandydata może nie musialo by dochdozic do takich paranoi : P Do paranoi żadnych nie dochodzi - przynajmniej w mojej głowie, bo ja wiem kogo na pewno nie chciałabym na prezydenta. Tą osobą jest Kaczyński (jak mówimy o tych przodujących w sondażach). Do Komorowskiego mam zastrzeżenia ale zdecydowanie najbardziej mi odpowiada spośród tych z czołówki sondaży.
I koniec filozofii.



miss_seepy - 2010-06-10 00:33
Dot.: lubicie Komorowskiego?
  Cytat:
Napisane przez sine.ira (Wiadomość 19894410) Pewnie, to jest bardzo dobra odpowiedź. Pasująca do twoich przypuszczeń o kupowaniu kota w worku i braku orientacji w merytorycznych kwestiach jego programu. To specjalnie dla Ciebie postawiłam na wąsy.

Tak to była insynuacja i wcale nie przez emotikony.

Tak i z pewnością dlatego jesteś ciekawa czy kierujecie się "kupowaniem kota w worku" czy naprawde macie chociaz blade pojecie kogo chcecie na prezydenta.
Nie żartuj.

To jest już Twój problem i nikt nie musi Cię przekonywać, ze się mylisz.

Tym bardziej, że wątek jest o Komorowskim :cool:

Ależ o Bronisławie Komorowskim ciągle piszemy :P i nadal nie wiem w czym Komorowski jest dla ludzi lepszy od Olechowskiego, poza fonią, wąsy obaj mają :p: Usiłuje po prostu zrozumieć dlaczego ja ide na wybory, bo chce zeby prezydentem był Kaczyński, a wiele osób otwarcie mówi, ze idzie głosować na Komorowskiego, tylko dlatego, że nie chce żeby prezydentem był Kaczyński. :rolleyes:

Retoryka opierająca się na zbywaniu i ogólnikach oraz roztrząsaniu sformułowań, które dla Ciebie brzmią negatywnie a dla mnie są neutralne rzeczywiście nie jest przekonywująca.



sine.ira - 2010-06-10 00:44
Dot.: lubicie Komorowskiego?
  Cytat:
Napisane przez miss_seepy (Wiadomość 19894418) Ależ o Bronisławie Komorowskim ciągle piszemy :P i nadal nie wiem w czym Komorowski jest dla ludzi lepszy od Olechowskiego, poza fonią, wąsy obaj mają :p: No może właśnie być może nie różnią się dla nich niczym i dlatego stawiają na tego kto jest wyżej w sondażach i ma realne szanse na wygraną. Generalnie bez względu na to który by wygrał, byłoby dla nich OK.
Ale to są tylko moje przypuszczenia - nie umiem wnikać w głowy zbiorowości - przynajmniej dopóki nie przeanalizuję jakichś badań na ten temat. A o sobie nie mówię.

Cytat:
Napisane przez miss_seepy (Wiadomość 19894418) Usiłuje po prostu zrozumieć dlaczego ja ide na wybory, bo chce zeby prezydentem był Kaczyński, a wiele osób otwarcie mówi, ze idzie głosować na Komorowskiego, tylko dlatego, że nie chce żeby prezydentem był Kaczyński. :rolleyes: Nie oznacza to jeszcze, ze jest to ich jedyna motywacja.

Cytat:
Napisane przez miss_seepy (Wiadomość 19894418) Retoryka opierająca się na zbywaniu i ogólnikach oraz roztrząsaniu sformułowań, które dla Ciebie brzmią negatywnie a dla mnie są neutralne rzeczywiście nie jest przekonywująca. Po prostu nie lubię rozmawiać z kimś kto na wejściu się zastanawia czy jestem bardzo głupia i kupuję kota w worku czy też trochę mniej głupia i mam o przedmiocie rozmowy AŻ blade pojęcie.
Żałosne to jest po prostu i cześć pieśni.




miss_seepy - 2010-06-10 00:46
Dot.: lubicie Komorowskiego?
  chyba za bardzo wzięłaś do siebie : ) wyluzuj :) A gdyby sondaże wskazywały na Andrzeja Leppera też byś na niego głosowała?



sine.ira - 2010-06-10 00:50
Dot.: lubicie Komorowskiego?
  Cytat:
Napisane przez miss_seepy (Wiadomość 19894435) chyba za bardzo wzięłaś do siebie : ) wyluzuj :) To nie ja muszę wyluzować, to raczej Ty powinnaś przeprosić.



miss_seepy - 2010-06-10 00:53
Dot.: lubicie Komorowskiego?
  Cytat:
Napisane przez sine.ira (Wiadomość 19894438) To nie ja muszę wyluzować, to raczej Ty powinnaś przeprosić.
:brzydal:

mea culpa mea culpa, mea maxima culpa :) następnym razem będę podpisywać post "nie dotyczy sine.ira", żebyś się nie poczuła dotknięta : )



sine.ira - 2010-06-10 00:58
Dot.: lubicie Komorowskiego?
  Żenada.



Rena - 2010-06-10 08:09
Dot.: lubicie Komorowskiego?
  Cytat:
Napisane przez miss_seepy (Wiadomość 19893701) to juz jakas skrajna desperacja, po to zeby (moim zdaniem- poprawcie mnie) pokazac, ze się jest liberałem i zwolennikiem platformy; ) no dokladnie. Desperacja i proba pokazania swiatu, ze jednak sie jest tej grupie przystojnych ludzi sukcesu co plywaja w bilonie :sol:



La Monica - 2010-06-10 08:20
Dot.: lubicie Komorowskiego?
  Lubię nie lubię, przecież go nie znam osobiście. Uważam, że jest osobą dosyć wyważoną, w wypowiedziach także ( pomijając drobne wpadki ), kulturalną, troszkę staroświecką, odrobinę konserwatywną. Patrząc po oczach :D wydaje się sympatyczny i kawę mogłabym z nim wypic ;) To mogę stwierdzić, po oglądaniu TV i czytaniu wiadomości na internecie ;)
Takie są moje odczucia. A głosować na niego nie będę. Do wyborów idę, jak zawsze zresztą, nie wyobrażam sobie nie pójść.



czarnulka066 - 2010-06-10 08:26
Dot.: lubicie Komorowskiego?
  Głosowałam w wyborach parlamentarnych na PO, ale Bronisław Komorowski jako kandydat na prezydenta w żaden sposób mnie nie przekonuje.

Szkoda, że to on wygrał prawybory w platformie.



La Monica - 2010-06-10 08:28
Dot.: lubicie Komorowskiego?
  Cytat:
Napisane przez czarnulka066 (Wiadomość 19896184) Głosowałam w wyborach parlamentarnych na PO, ale Bronisław Komorowski jako kandydat na prezydenta w żaden sposób mnie nie przekonuje.

Szkoda, że to on wygrał prawybory w platformie.
Ja również i stwierdzam, że jednak wolałabym Radka Sikorskiego, mimo, że jest stosunkowo młody jak na urząd prezydenta.



wiewioora83 - 2010-06-10 09:12
Dot.: lubicie Komorowskiego?
  Cytat:
Napisane przez Rena (Wiadomość 19885633) Watek jest o sympatii lub jej braku. Wybor prezydenta omawiamy w innych watkach.
Co do prezencji to o gustach sie dyskutuje.
Nikt nie pisal o zadnych kg nadwagi w tym watku, wiec niespecjalnie wiem do czego i kogo uderzasz. Zeby stwierdzic nadwage to trzeba znac wage i wzrost, poza tym od tego sa wykwalifikowani lekarze.
Jakie jest przeciwienstwo mistera? :>
O gustach się nie dyskutuje? A o czym innym jest ten wątek, jak nie o gustach i subiektywnej opinii na temat pana Komorowskiego? :brzydal:
Do nikogo nie uderzam. Tak jak pozostali w tym wątku wyrażam swoje zdanie. Chyba mogę? :jap:



Luba - 2010-06-10 09:16
Dot.: lubicie Komorowskiego?
  Cytat:
Napisane przez Rena (Wiadomość 19895848) no dokladnie. Desperacja i proba pokazania swiatu, ze jednak sie jest tej grupie przystojnych ludzi sukcesu co plywaja w bilonie :sol: No juz dajcie spokój.
To tak samo jakby powiedziec, że głosowanie na Kaczyńskiego to chęć pokazania, że się przynależy do elitarnego kółka różańcowego.
Taki sam bezsens.




Rena - 2010-06-10 10:10
Dot.: lubicie Komorowskiego?
  Cytat:
Napisane przez Luba (Wiadomość 19897123) No juz dajcie spokój.
To tak samo jakby powiedziec, że głosowanie na Kaczyńskiego to chęć pokazania, że się przynależy do elitarnego kółka różańcowego.
Taki sam bezsens.
No ale oni wlasnie tak tlumacza.
Podczas gdy na Jaroslawa beda glosowac i katolicy i niekatolicy.
A na Bronislawa i biedni i bogaci.

Roznica polega na tym, ze ludzie nie bedacy katolikami popierajacy Kaczynskiego nie aspiruja do katolicyzmu. A biedny elektorat Komorowskiego wrecz przeciwnie.



sine.ira - 2010-06-10 11:59
Dot.: lubicie Komorowskiego?
  Cytat:
Napisane przez Rena (Wiadomość 19898222) Roznica polega na tym, ze ludzie nie bedacy katolikami popierajacy Kaczynskiego nie aspiruja do katolicyzmu. A biedny elektorat Komorowskiego wrecz przeciwnie. A co jest złego w tym, że ktoś biedny aspiruje do bycia bogatym ?

I skąd Ty to wiesz kto i do czego aspiruje ? No i czy można aspirować do bycia katolikiem ? :cojest:



TmargoT - 2010-06-10 13:34
Dot.: lubicie Komorowskiego?
  Cytat:
Napisane przez Luba (Wiadomość 19891576) Lubicie nie lubicie... No nie pasi mi facet, sorry batory. Nie widzę go jako głowy państwa, a ostatnio to jeszcze taki jakis przestraszony chodzi.
Odwagi! :D
Te wybory to dla mnie normalnie psychiczna masakra piłą tarczową :D
Ręka mi nad ta urną uschnie.
LUBA nie jest tak źle.szkoda,że tyle ludzi musiało zginąć,aby kampania była krótka.
powini zmienić przepisy.
kampania przez 2 miesiące i cisza :pala:



_vixen_ - 2010-06-10 16:24
Dot.: lubicie Komorowskiego?
  Cytat:
Napisane przez Rena (Wiadomość 19898222) Roznica polega na tym, ze ludzie nie bedacy katolikami popierajacy Kaczynskiego nie aspiruja do katolicyzmu. A biedny elektorat Komorowskiego wrecz przeciwnie. Wszyscy Polacy są katolikami :cool:
Jak nie katolik, znaczy się - nie Polak :D



Linka25 - 2010-06-10 17:22
Dot.: lubicie Komorowskiego?
  Cytat:
Napisane przez sine.ira (Wiadomość 19892534) Że niby jestem przeciętny szaraczek ? Burasek chyba :D
No już, już nie nabzdyczaj się tak.
ok, udobruchałaś mnie trochę:D
ale nadal uważam, ze w przypadkach gdy chodzi o kwestie, w których nasza wiedza jest nikła (bo dostęp do informacji jest mocno ograniczony) przydaje się jakaś doza sceptycyzmu
Koniec tematu Klubu Bilderberg :)



miss_seepy - 2010-06-10 17:27
Dot.: lubicie Komorowskiego?
  http://img43.imageshack.us/img43/723...wolnik470n.gif :PPP



sine.ira - 2010-06-10 17:42
Dot.: lubicie Komorowskiego?
  Cytat:
Napisane przez Linka25 (Wiadomość 19907074) ok, udobruchałaś mnie trochę:D
ale nadal uważam, ze w przypadkach gdy chodzi o kwestie, w których nasza wiedza jest nikła (bo dostęp do informacji jest mocno ograniczony) przydaje się jakaś doza sceptycyzmu
Koniec tematu Klubu Bilderberg :)
No przecież żartowałam wtedy z tym mów za siebie :rolleyes: O matko...

---------- Dopisano o 18:42 ---------- Poprzedni post napisano o 18:38 ----------

A właściwie to mogę sobie chyba myśleć co chcę o spiskowej teorii na temat grupy, która rządzi światem - ja sobie w każdym razie daję do tego prawo od teraz (nawet jeżeli miałabym bazować tylko na swoich przeczuciach). Zabroń mi :D



Hultaj - 2010-06-11 12:15
Dot.: lubicie Komorowskiego?
  Cytat:
A znacie chociaz jego poglady i plan prezydentury?? ; ) A Ty jak dobrze znasz swojego kandydata? :)
Widzisz, mając możliwość obserwuję scenę polityczną naszego kraju, dajmy na to, jakies 15 lat, i ja np. pamiętam 2006,7itd i budowanie IV RP i jakie wtedy panowały nastroje w narodzie. ;) :pazurki: Pamiętam, w jakimś tam stopniu, ma się rozumieć, czym zajmowal się wtedy rząd, nad czym chętnie pracował.
Kto byłby w stanie rozliczyć pewnych ludzi z ich działań, choćby wyjaśnić sprawę śmierci Barbary Blidy.., teraz w lipcu ma zakończyć pracę komisja sejmowa pod przewodnictwem Kalisza i jak znam życie, niczego nadzwyczajnego raczej się nie mamy szans dowiedzieć... Tzn., ci co chcą, to coś tam się być może dowiedzą... ;) Być może, jakieś wnioski do prokuratury pójdą.
Ale naprawdę, już się nie czepiając.
Pamiętam również kto, mniej więcej rzecz jasna, przynależał do AWS-UW i jakim poparciem cieszyło się to zarówno pierwsze jak i drugie ugrupowanie bliżej konca swojej kadencji, i co, mniej więcej, prawda, pisała prasa czy przebąkiwały media;), gdy powstawała Platforma Obywatelska, a 'chwilę' później PiS.
Pewien młody osobnik stwierdził mi niedawno, że popiera pana Kaczyńskiego ponieważ jego nazwisko nie kojarzy mu się z żadną aferą. I, przyjmijmy, że znakomicie musiałabym sie z nim zgodzić. :jap:
Inna sprawa, że ja dość specyficznie oceniam sobie rzeczywistość. Weźmy np. znaną różnice poglądów między panem prezydentem a dowódcą statku, odnośnie lądowania w Gruzji. Kto wystosował po wszystkim zapytanie w sprawie odznaczenia kpt. Pietruczuka, na które odpowiadał Bogadn Klich? Ano pan Gosiewski.
Bez insynuacji, tak sobie tu tylko luźno rozważam. :jap:



Callinne - 2010-06-11 13:08
Dot.: lubicie Komorowskiego?
  Trudno lubić człowieka którego się nie zna, ale jak dla mnie wydaje się porządnym człowiekiem. Przyznam że nie wiedziałam o nim dużo, fajnie że podczas kampanii jest okazja by go trochę lepiej poznać "prywatnie". Dobrze też że nie unika rozmów (w sumie trudno żeby unikał podczas kampanii;) i ma zdrowy dystans do siebie i innych polityków (jak podczas tej debaty z blogerami przy rozmowie o obiecanych iPadach dla każdego ucznia :D tu link http://www.youtube.com/watch?v=GumUy...eature=related ).
Szkoda tylko że tak mało mówi się ogólnie o programach, a raczej walczy na "wizerunki", ale w sumie czy nie zawsze tak było? ;)



Linka25 - 2010-06-11 18:43
Dot.: lubicie Komorowskiego?
  Cytat:
Napisane przez sine.ira (Wiadomość 19907357) No przecież żartowałam wtedy z tym mów za siebie :rolleyes: O matko...

---------- Dopisano o 18:42 ---------- Poprzedni post napisano o 18:38 ----------

A właściwie to mogę sobie chyba myśleć co chcę o spiskowej teorii na temat grupy, która rządzi światem - ja sobie w każdym razie daję do tego prawo od teraz (nawet jeżeli miałabym bazować tylko na swoich przeczuciach). Zabroń mi :D

Ale spoko. Kazdy może sobie myśleć o czym chce i jak chce. Osobna kwestia to jakaś świadomość i wyobraźnia:rolleyes: Pan spod budki z piwem też sobie coś tam myśli i ma prawo do tego.
Dla mnie koniec tematu



miss_seepy - 2010-06-12 13:42
Dot.: lubicie Komorowskiego?
  Cytat:
Napisane przez Hultaj (Wiadomość 19921424) A Ty jak dobrze znasz swojego kandydata? :)
Widzisz, mając możliwość obserwuję scenę polityczną naszego kraju, dajmy na to, jakies 15 lat, i ja np. pamiętam 2006,7itd i budowanie IV RP i jakie wtedy panowały nastroje w narodzie. ;) :pazurki: Pamiętam, w jakimś tam stopniu, ma się rozumieć, czym zajmowal się wtedy rząd, nad czym chętnie pracował.
Kto byłby w stanie rozliczyć pewnych ludzi z ich działań, choćby wyjaśnić sprawę śmierci Barbary Blidy.., teraz w lipcu ma zakończyć pracę komisja sejmowa pod przewodnictwem Kalisza i jak znam życie, niczego nadzwyczajnego raczej się nie mamy szans dowiedzieć... Tzn., ci co chcą, to coś tam się być może dowiedzą... ;) Być może, jakieś wnioski do prokuratury pójdą.
Ale naprawdę, już się nie czepiając.
Pamiętam również kto, mniej więcej rzecz jasna, przynależał do AWS-UW i jakim poparciem cieszyło się to zarówno pierwsze jak i drugie ugrupowanie bliżej konca swojej kadencji, i co, mniej więcej, prawda, pisała prasa czy przebąkiwały media;), gdy powstawała Platforma Obywatelska, a 'chwilę' później PiS.
Pewien młody osobnik stwierdził mi niedawno, że popiera pana Kaczyńskiego ponieważ jego nazwisko nie kojarzy mu się z żadną aferą. I, przyjmijmy, że znakomicie musiałabym sie z nim zgodzić. :jap:
Inna sprawa, że ja dość specyficznie oceniam sobie rzeczywistość. Weźmy np. znaną różnice poglądów między panem prezydentem a dowódcą statku, odnośnie lądowania w Gruzji. Kto wystosował po wszystkim zapytanie w sprawie odznaczenia kpt. Pietruczuka, na które odpowiadał Bogadn Klich? Ano pan Gosiewski.
Bez insynuacji, tak sobie tu tylko luźno rozważam. :jap:

bez insynuacji, tak sobie luźno sugeruje, może załóż bloga, bo strasznie odpłynęłaś od tematu, zupelnie nie wiem o co Ci teraz chodzi, albo pisz pełnym zdaniem albo używaj konkretów, z zachowaniem ciągów przyczynowo-skutkowych, bo jeszcze nie posiadłam umiejętności czytania w myślach.

A na poważnie, odpowiadajac na Twoje pytanie sama mam siostrę blizniaczke i mogę sobie dać rękę uciąć, że Jarosław Kaczyński będzie takim prezydentem jakim był jego brat Lech, na którego głosowałam i któremu nie mam nic do zarzucenia. Kaczyńscy istnieją na scenie politycznej jeszcze dłużej niż ją obserwujesz, to że odcinali się od III RP i tych wszystkich afer za czasów Kwaśniewskiego i Millera to moim zdaniem bardzo dobrze. To jest facet, którego można określić mianem mąż stanu, to że nie ma żony ani konta w banku, tylko utwierdza w przekonaniu, że w całości odda się sprawom kraju i jego spot wyborczy "Polska jest najważniejsza" tylko to potwierdza.



masmeli - 2010-06-12 13:46
Dot.: lubicie Komorowskiego?
  nie wiem czy lubie czy nie bo nie znam go prywatnie.

Ale z pewnością nie otrzyma mojego poparcia !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!



VampIrzyca - 2010-06-12 14:02
Dot.: lubicie Komorowskiego?
  Cytat:
Napisane przez masmeli (Wiadomość 19941926)
Ale z pewnością nie otrzyma mojego poparcia !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Możesz jakoś uargumentować tak radykalnie wykrzyczaną decyzję?:rolleyes:



sine.ira - 2010-06-12 14:58
Dot.: lubicie Komorowskiego?
  Cytat:
Napisane przez Linka25 (Wiadomość 19929030) Ale spoko. Kazdy może sobie myśleć o czym chce i jak chce. Świetnie.

Pilnuj swojej świadomości i wyobraźni i będzie git.

Ciao :sol:

---------- Dopisano o 15:58 ---------- Poprzedni post napisano o 15:55 ----------

Cytat:
Napisane przez miss_seepy (Wiadomość 19941861) i jego spot wyborczy "Polska jest najważniejsza" tylko to potwierdza. :rotfl: To wczesniej się bezczelnie zastanawiałas czy inni kupują kota w worku i czy mają blade pojęcie o programie wyborczym kandydatów, a sama łykasz jakieś bzdurne wyborcze hasełka.
Ciekawe co potwierdzają te uschnięte dęby, które wcześniej posadził.

Aha, źródło informacji znajdź sobie sama, w końcu jesteś TAKA mądra :sol:



Papryczkaa - 2010-06-12 15:10
Dot.: lubicie Komorowskiego?
  w takich sytuacjach żałuję, że na wizażu już nie ma karmy :)



Hultaj - 2010-06-12 15:48
Dot.: lubicie Komorowskiego?
  Cytat:
Kaczyńscy istnieją na scenie politycznej jeszcze dłużej niż a, no, dobrze, że mi to powiedziałaś
Cytat:
odcinali się od III RP nie miałam nic przeciwko IV RP, raczej temu, jak ją, hm, budowano. Przyjmując, że tak było. Oczywiście, nie mam nikomu niczego tu do zarzucenia. :jap: Zwyczajnie mi się nie podobało, ''bo tak'', prawdaż, i już.
Cytat:
to że nie ma żony ani konta w banku, tylko utwierdza w przekonaniu, że w całości odda się sprawom kraju ciekawa teza. jak dla mnie.

---------- Dopisano o 16:48 ---------- Poprzedni post napisano o 16:43 ----------

i nie wiem, czy o to Ci chodzi, ale dla mnie nieposiadanie konta w banku (abstrahując od bohaterów naszej rozmowy) bynajmniej nie świadczy o tym, iż kogoś nie cechuje zamiłowanie do pieniędzy jako takie. Właściwie, wprost przeciwnie, jeśli się chwilę zastanowić.



miss_seepy - 2010-06-12 16:17
Dot.: lubicie Komorowskiego?
  Cytat:
Napisane przez sine.ira (Wiadomość 19942984) Świetnie.

Pilnuj swojej świadomości i wyobraźni i będzie git.

Ciao :sol:

---------- Dopisano o 15:58 ---------- Poprzedni post napisano o 15:55 ----------

:rotfl: To wczesniej się bezczelnie zastanawiałas czy inni kupują kota w worku i czy mają blade pojęcie o programie wyborczym kandydatów, a sama łykasz jakieś bzdurne wyborcze hasełka.
Ciekawe co potwierdzają te uschnięte dęby, które wcześniej posadził.

Aha, źródło informacji znajdź sobie sama, w końcu jesteś TAKA mądra :sol:
Ty masz chyba jakieś kompleksy dziewczyno ;)

Powinnaś sobie łyknąć bzdurne hasełko Komorowskiego, bo kierujesz się zupełnie przeciwnym rozumowaniem, a by się przydało ; )

---------- Dopisano o 17:17 ---------- Poprzedni post napisano o 17:06 ----------

Cytat:
Napisane przez VampIrzyca (Wiadomość 19942121) Możesz jakoś uargumentować tak radykalnie wykrzyczaną decyzję?:rolleyes: Może nie lubi wąsatych? ;)



sine.ira - 2010-06-12 16:28
Dot.: lubicie Komorowskiego?
  Czy ja mam kompleksy...hmm...czy ja wiem, ostatecznie to nie ja łażę po innych wątkach i biadolę jakie to niektóre wizażanki są beeee :cojest: Mało co mnie rusza aż tak.

A co do hasełek, to nikt choćby z przeciętnym IQ, wyborczej kiełbasy nie traktuje poważnie. A jej emanacją są bzdurne hasełka i np. sadzenie dębów. Wnioski wyciągnij sama - jak potrafisz (oczywiście na swój temat - zawsze tak lepiej niż domniemywać ignorancję u innych).

Było miło :jap:



Hultaj - 2010-06-12 16:44
Dot.: lubicie Komorowskiego?
  nie wiem, o co się rzucasz;), nie dość, że byłaś uprzejma napisać, że potwierdza co utwierdza ;) (i co to jest to przeciwne rozumowanie? ;), to 2, od kiedy to deklaracje (zapewnienia, może tak) jako takie, ponownie abstrahując od osoby pana Jarosława Kaczyńskiego, oraz od 'żony i konta', mogą potwierdzać cokolwiek. To jest tylko wiara na dobre słowo.
Cytat:
To jest facet, którego można określić mianem mąż stanu, to że nie ma żony ani konta w banku, tylko utwierdza w przekonaniu, że w całości odda się sprawom kraju i jego spot wyborczy "Polska jest najważniejsza" tylko to potwierdza. Swoją drogą, nie jestem na bieżąco, pan Jarosław dalej tego konta nie ma (nie twierdzę, że musi, ani nic)? Bo pamiętam, że kiedyś jakieś media zwrociły na to uwagę.



lejdibird - 2010-06-12 16:49
Dot.: lubicie Komorowskiego?
  Cytat:
Napisane przez miss_seepy (Wiadomość 19941861) To jest facet, którego można określić mianem mąż stanu, to że nie ma żony ani konta w banku, tylko utwierdza w przekonaniu, że w całości odda się sprawom kraju i jego spot wyborczy "Polska jest najważniejsza" tylko to potwierdza. Nie no, faktycznie z taka logika i kryteriami to najlepiej wziac bezrobotnego ferdusia kiepskiego na prezydenta, nie ma roboty, bedzie miał czas oddac sie sprawom panstwa w calosci. Albo jakiegos starego dziadka kawalera, tez konta w banku ni ma, zony takze, bedzie swietnym prezydentem.
A konto w banku sobie juz Jarosław zalozyl, teraz przez to bedzie gorszym prezydentem :cojest:
Faktycznie, Polacy nie przepadaja za ludzmi sukcesu, im kto wiekszym nieudacznikiem, tym wieksza sympatie i wiare w czyste intencje wzbudza.
Co do twojej wiary w przeslanie spotu wyborczego nawet nie ma co komentowac - naiwna jestes jak dziecko, we wszystkie reklamy cudownych proszkow do prania i zdrowotne działanie nutelli jedzonej na sniadanie tez pewnie wierzysz...:confused:



miss_seepy - 2010-06-12 17:04
Dot.: lubicie Komorowskiego?
  Cytat:
Napisane przez sine.ira (Wiadomość 19944331) Czy ja mam kompleksy...hmm...czy ja wiem, ostatecznie to nie ja łażę po innych wątkach i biadolę jakie to niektóre wizażanki są beeee :cojest: Mało co mnie rusza aż tak.

A co do hasełek, to nikt choćby z przeciętnym IQ, wyborczej kiełbasy nie traktuje poważnie. A jej emanacją są bzdurne hasełka i np. sadzenie dębów. Wnioski wyciągnij sama - jak potrafisz (oczywiście na swój temat - zawsze tak lepiej niż domniemywać ignorancję u innych).

Było miło :jap:
Z Tobą się dyskutuje jak z przedszkolakiem. Ale ciesze sie, ze juz ci się znudziło : ) Nie wypieram się tego co piszę na innych wątkach, zwracam uwage na to, że są dziewczyny które upodobały się czepiania wszystkiego i zawsze atakują osoby, które mają inne przekonania w ten sam bolesny do przewidzenia sposób :) Myślę, ze nie powinnaś się ze mna w tej materii licytować: )



Hultaj - 2010-06-12 17:15
Dot.: lubicie Komorowskiego?
  Cytat:
że są dziewczyny które upodobały się czepiania wszystkiego i zawsze atakują osoby, które mają inne przekonania w ten sam bolesny do przewidzenia sposób :-) Myślę, ze nie powinnaś się ze mna w tej materii licytować: ) znaczi się, Ty jesteś w te klocki lepsza?
zgadzam sie :-p, polska język trudna język i wychodzi Ci nieco nie to, czego byś chciała. ;)



miss_seepy - 2010-06-12 17:28
Dot.: lubicie Komorowskiego?
  Cytat:
Napisane przez Hultaj (Wiadomość 19945049) znaczi się, Ty jesteś w te klocki lepsza?
zgadzam sie :-p, polska język trudna język i wychodzi Ci nieco nie to, czego byś chciała. ;)
Brzmi tak jak powinno brzmieć : ) Moim ulubionym zajęciem na pewno nie jest robienie z igieł wideł, więc w te klocki inni są lepsi:) I to zdanie "Myślę, ze nie powinnaś się ze mna w tej materii licytować: )" odnosi się do Cytat:
"czy ja wiem, ostatecznie to nie ja łażę po innych wątkach i biadolę jakie to niektóre wizażanki są beeee :cojest:" każdy coś za uszami ma ; )



sine.ira - 2010-06-12 18:03
Dot.: lubicie Komorowskiego?
  Cytat:
Napisane przez lejdibird (Wiadomość 19944676) Faktycznie, Polacy nie przepadaja za ludzmi sukcesu, im kto wiekszym nieudacznikiem, tym wieksza sympatie i wiare w czyste intencje wzbudza. No oczywiście, kompleksy i równanie w dół.



VampIrzyca - 2010-06-12 21:37
Dot.: lubicie Komorowskiego?
  Cytat:
Napisane przez miss_seepy (Wiadomość 19943959)

Może nie lubi wąsatych? ;)
Możliwe. :D



Rena - 2010-06-12 23:20
Dot.: lubicie Komorowskiego?
  Cytat:
Napisane przez sine.ira (Wiadomość 19900611) A co jest złego w tym, że ktoś biedny aspiruje do bycia bogatym ?

I skąd Ty to wiesz kto i do czego aspiruje ? No i czy można aspirować do bycia katolikiem ? :cojest:
A ja pisalam, ze cos zlego?

Cytat:
Napisane przez _vixen_ (Wiadomość 19906015) Wszyscy Polacy są katolikami :cool:
Jak nie katolik, znaczy się - nie Polak :D
97% czy jak tam glosza obecne statystyki?

Cytat:
Napisane przez Hultaj (Wiadomość 19943641) [/COLOR]i nie wiem, czy o to Ci chodzi, ale dla mnie nieposiadanie konta w banku (abstrahując od bohaterów naszej rozmowy) bynajmniej nie świadczy o tym, iż kogoś nie cechuje zamiłowanie do pieniędzy jako takie. Właściwie, wprost przeciwnie, jeśli się chwilę zastanowić. Ja mysle, ze potrzeba matka wynalazku. Twierdzenie odwrotne rowniez jest prawdziwe. Brak potrzeb, brak wynalazkow. :-p



Linka25 - 2010-06-13 12:51
Dot.: lubicie Komorowskiego?
  Cytat:
Napisane przez sine.ira (Wiadomość 19942984)
Ciao :sol:
Cytat:
Napisane przez sine.ira (Wiadomość 19944331) Było miło :jap:
jeszcze trochę i będziesz rozmawiać sama ze sobą



_vixen_ - 2010-06-13 17:10
Dot.: lubicie Komorowskiego?
  Cytat:
Napisane przez Linka25 (Wiadomość 19956558) jeszcze trochę i będziesz rozmawiać sama ze sobą Kurcze, dlaczego głosujący paranoika katolika patriotę genetycznego romantycznego Jarosława są tak niemili? :confused:



Linka25 - 2010-06-13 17:32
Dot.: lubicie Komorowskiego?
  Cytat:
Napisane przez _vixen_ (Wiadomość 19961059) Kurcze, dlaczego głosujący paranoika katolika patriotę genetycznego romantycznego Jarosława są tak niemili? :confused: Ja na Jarosława nie głosuję, nie głosowałam i głosować nie będę - no chyba ze mnie "zmusi" II tura - tzn. groźba wygranej ciamciaramci Bronka.

To, ze napisałam ze masz obsesję nt. PiSu nie znaczy bynajmniej, że jestem jego zwolenniczką - nie jestem. A napisałam to bo Twoje posty są bardzo przewidywalne i dotyczą jednego, przez co nudne.

A dlaczego jestem niemiła? Nie mam powodów by być miłą dla kogoś kto dla mnie jest niemiły (dot. sire, po której takiego brak klasy się nie spodziewałam).



miss_seepy - 2010-06-13 18:19
Dot.: lubicie Komorowskiego?
  Cytat:
Napisane przez _vixen_ (Wiadomość 19961059) Kurcze, dlaczego głosujący paranoika katolika patriotę genetycznego romantycznego Jarosława są tak niemili? :confused:
A ja tu widze paranoję indukowaną :rolleyes: I nie obraź się masz obsesję, może powiedz to Jarosławowi prosto w twarz to ci ulży...

Najpierw sine.ira zaczyna dyskusję a potem kolejny raz strzela focha (ciao/było miło), no to wniosek, że zamierza rozmawiać sama ze sobą nie jest chyba obraźliwy, tylko stwierdza fakt. I myślę, że poglądy polityczne w odbiorze takiego stylu nie mają tu nic do rzeczy.



sine.ira - 2010-06-13 18:48
Dot.: lubicie Komorowskiego?
  Cytat:
Napisane przez Linka25 (Wiadomość 19956558) jeszcze trochę i będziesz rozmawiać sama ze sobą Tak źle nie będzie.
Nie martw się o mnie.



miss_seepy - 2010-06-13 19:25
Dot.: lubicie Komorowskiego?
  Zwolennicy Komorowskiego mogą go JEDNAK posłuchać w debacie teraz w tvp ; )



sine.ira - 2010-06-13 19:50
Dot.: lubicie Komorowskiego?
  Cytat:
Napisane przez miss_seepy (Wiadomość 19962378)
Najpierw sine.ira zaczyna dyskusję a potem kolejny raz strzela focha (ciao/było miło), no to wniosek, że zamierza rozmawiać sama ze sobą nie jest chyba obraźliwy, tylko stwierdza fakt. I myślę, że poglądy polityczne w odbiorze takiego stylu nie mają tu nic do rzeczy.
Boże, dziewczyno daruj już sobie, naprawdę. Miejże trochę wyczucia - skoro skończyłam z tobą wcześniej jedną żenującą pyskówkę, to po jakiego grzyba tylko czekasz żeby się wmieszać w kolejną tym razem poza mną ? Rozumiesz co to znaczy odpuścić ? Opanuj się.



Linka25 - 2010-06-13 19:57
Dot.: lubicie Komorowskiego?
  Cytat:
Napisane przez sine.ira (Wiadomość 19964288) Boże, dziewczyno daruj już sobie, naprawdę. Miejże trochę wyczucia - skoro skończyłam z tobą wcześniej jedną żenującą pyskówkę, to po jakiego grzyba tylko czekasz żeby się wmieszać w kolejną tym razem poza mną ? Rozumiesz co to znaczy odpuścić ? Opanuj się. to może zacznij od siebie?



sine.ira - 2010-06-13 20:00
Dot.: lubicie Komorowskiego?
  Cytat:
Napisane przez Linka25 (Wiadomość 19964444) to może zacznij od siebie? A Tobie o co znowu chodzi?

Długo jeszcze zamierzasz to ciągnąć ? I Ty mi zarzucasz brak klasy ? :cojest:



Linka25 - 2010-06-13 20:07
Dot.: lubicie Komorowskiego?
  Cytat:
Napisane przez sine.ira (Wiadomość 19964498) A Tobie o co znowu chodzi?

Długo jeszcze zamierzasz to ciągnąć ? I Ty mi zarzucasz brak klasy ? :cojest:
Za brak klasy uważam obrażanie się i odcinanie sie "tak myślę, bo tak chcę i juz, wolno mi", które to stanowisko Ty reprezentujesz tak często.
Argumentacji już brakuje



foxy123 - 2010-06-13 20:18
Dot.: lubicie Komorowskiego?
  Jak to moj ukochany Palikot powiedzial
'Bronek bylby zlym aktorem':cojest:
Czy to oredzie,czy jakas inna przemowa- jego glos,wyraz twarzy- bezcenne- jakby bajke czytal:D
Nawet jak po katastrofie w Smolensku przemowil do rodakow- nie potrafil byc powazny, a ja nie wiedzialam czy mam sie smiac czy plakac.

Nie glosuje w tym roku na nikogo gdyz kompletnie nie ma (jak zawsze) godnego przedstawiciela.
Szkoda,ze Palikot nie kandyduje. Uwielbiam goscia.




sine.ira - 2010-06-13 20:22
Dot.: lubicie Komorowskiego?
  Cytat:
Napisane przez Linka25 (Wiadomość 19964644) Argumentacji już brakuje Tak, ręce opadają.



miss_seepy - 2010-06-13 20:43
Dot.: lubicie Komorowskiego?
  Cytat:
Napisane przez sine.ira (Wiadomość 19964288) Boże, dziewczyno daruj już sobie, naprawdę. Miejże trochę wyczucia - skoro skończyłam z tobą wcześniej jedną żenującą pyskówkę, to po jakiego grzyba tylko czekasz żeby się wmieszać w kolejną tym razem poza mną ? Rozumiesz co to znaczy odpuścić ? Opanuj się.
Wybacz, ale nie rozumiem o co ci znowu chodzi ; )

I jak wam się podobała debata? : )

---------- Dopisano o 21:43 ---------- Poprzedni post napisano o 21:41 ----------

Cytat:
Napisane przez foxy123 (Wiadomość 19964931) Jak to moj ukochany Palikot powiedzial
'Bronek bylby zlym aktorem':cojest:
Czy to oredzie,czy jakas inna przemowa- jego glos,wyraz twarzy- bezcenne- jakby bajke czytal:D
Nawet jak po katastrofie w Smolensku przemowil do rodakow- nie potrafil byc powazny, a ja nie wiedzialam czy mam sie smiac czy plakac.

Nie glosuje w tym roku na nikogo gdyz kompletnie nie ma (jak zawsze) godnego przedstawiciela.
Szkoda,ze Palikot nie kandyduje. Uwielbiam goscia.

No szkoda :rolleyes: Na pewno miałby poparcie wśród konsumentów gorzkiej żołądkowej :p:



foxy123 - 2010-06-13 20:47
Dot.: lubicie Komorowskiego?
  Cytat:
Napisane przez miss_seepy (Wiadomość 19965497) Wybacz, ale nie rozumiem o co ci znowu chodzi ; )

I jak wam się podobała debata? : )

---------- Dopisano o 21:43 ---------- Poprzedni post napisano o 21:41 ----------

No szkoda :rolleyes: Na pewno miałby poparcie wśród konsumentów gorzkiej żołądkowej :p:
ja jestem abstynentka i moje popracie mialby z innych wzgledow:ehem: :P




Beata_85 - 2010-06-13 20:47
Dot.: lubicie Komorowskiego?
  Debata ok. Nie podobal mi sie wstep jak marszalek wyglosil przemowe ,ze TVP to taka siaka czy owaka telewizja Pisu, skoro jednak przyszedl to juz mogl sobie darowac. A w ogole to cos w ostatnim czasie to haslo wyborcze "Zgoda buduje" szwankuje w calej PO, bo to ich wypowiedzi są dalekie od zgody, nie mowie tu o debacie ale tak ogolnie o tym co widze.
A na tej debacie w zasadzie nic nowego nie padlo bo takie pytania byly standardowe i jesli chodzi o odpowiedzi to juz od dluzszego czasu w roznych wystapieniach, wywiadach kandydaci to wszystko co w debacie mowili.



sine.ira - 2010-06-13 20:53
Dot.: lubicie Komorowskiego?
  Cytat:
Napisane przez Beata_85 (Wiadomość 19965640) A w ogole to cos w ostatnim czasie to haslo wyborcze "Zgoda buduje" szwankuje w calej PO, bo to ich wypowiedzi są dalekie od zgody, nie mowie tu o debacie ale tak ogolnie o tym co widze. Żeby zgoda budowała to trzeba do tego woli wszystkich stron.
I to jest nawet idealne przesłanie pasujące do tego wątku :hahaha:



ever-dream - 2010-06-13 20:55
Dot.: lubicie Komorowskiego?
  Cytat:
Napisane przez Beata_85 (Wiadomość 19965640) Debata ok. Nie podobal mi sie wstep jak marszalek wyglosil przemowe ,ze TVP to taka siaka czy owaka telewizja Pisu, skoro jednak przyszedl to juz mogl sobie darowac. A w ogole to cos w ostatnim czasie to haslo wyborcze "Zgoda buduje" szwankuje w calej PO, bo to ich wypowiedzi są dalekie od zgody, nie mowie tu o debacie ale tak ogolnie o tym co widze. Dokładnie. Zwykła bezczelność formy: język nienawiści w czystej formie zarzucany przeciwnikom, a który sam tak skutecznie Komorowski stosuje.

A największa żenada to szczególnie te lamentacje nad Blida o ktorej nawet Napieralski juz zapomniał.



miss_seepy - 2010-06-13 20:59
Dot.: lubicie Komorowskiego?
  Cytat:
Napisane przez Beata_85 (Wiadomość 19965640) Debata ok. Nie podobal mi sie wstep jak marszalek wyglosil przemowe ,ze TVP to taka siaka czy owaka telewizja Pisu, skoro jednak przyszedl to juz mogl sobie darowac. A w ogole to cos w ostatnim czasie to haslo wyborcze "Zgoda buduje" szwankuje w calej PO, bo to ich wypowiedzi są dalekie od zgody, nie mowie tu o debacie ale tak ogolnie o tym co widze.
A na tej debacie w zasadzie nic nowego nie padlo bo takie pytania byly standardowe i jesli chodzi o odpowiedzi to juz od dluzszego czasu w roznych wystapieniach, wywiadach kandydaci to wszystko co w debacie mowili.

Bylam zaskoczona, ze jednak się pojawił ;) Ale widocznie bilans zysków i strat byłby większy niż urażone ego pana marszałka: ) Na pewno debata z jego udziałem była bardziej napięta. Nawet nie strzelił żadnej gafy :p:

Za to ciekawe i bezpośrednie expose na koniec wygłosił Napieralski, w którym przemówił do popierajacych mniejsze zło, możliwe że to poskutkuje paroma punktami na korzyść lidera SLD :P



Beata_85 - 2010-06-13 21:04
Dot.: lubicie Komorowskiego?
  Cytat:
Napisane przez sine.ira (Wiadomość 19965808) Żeby zgoda budowała to trzeba do tego woli wszystkich stron. Cytat:
Napisane przez ever-dream (Wiadomość 19965852) Dokładnie. Zwykła bezczelność formy: język nienawiści w czystej formie zarzucany przeciwnikom, a który sam tak skutecznie Komorowski stosuje. Zaznacze na wstepie ze nie popieram ani PO ani PiSu, jestem bardziej lewicowa ;) ale patrze na to co robią i musze przyznac ze, ze strony Pisu nie widze jakiejs wielkiej agresji, chamstwa, atakow. Wyliczaja wpadki marszalkowi ale to jest takie dosc delikatne. Wyskoczyli z tą prywatyzacją szpitali ale podobno jeszcze do wczoraj wlasnie ten program widanial na stonie PO wiec mieli prawo to PO zarzucic, skoro tam bylo to nie jest zadne klamstwo. Dzis rano na tvn24 nawet prowadzacy program potwierdzil, ze do wczoraj PO to mialo na stronie. Takze nie widze tu klamastwa i nie widze tego jakos jakis atak na PO. Natomiast wczorajsze teksty premiera , marszalka i osob z otoczenia PO no nie są wedlug mnie wlasnie haslami na wzor zgoda buduje. Bo owszem do zgody trzeba dwoch / kilku stron ale jak sie samemu ma takie haslo wyborcze to by nalezalo swoj jezyk powstrzymac i dawac przyklad. Od jakiegos czasu zauwazam, ze niestety ale PO sie lubuje w atakach, agresji a probuja wmowic otoczeniu ze cale zło to PiS.
Takie jest moje zdanie i uprzedzajac potencjalne ataki zwolennikow PO i lanie na mnie wiadra pomyj prosze uszanujcie to jak ja to widzę ;)



miss_seepy - 2010-06-13 21:12
Dot.: lubicie Komorowskiego?
  Cytat:
Napisane przez ever-dream (Wiadomość 19965852) Dokładnie. Zwykła bezczelność formy: język nienawiści w czystej formie zarzucany przeciwnikom, a który sam tak skutecznie Komorowski stosuje.

A największa żenada to szczególnie te lamentacje nad Blida o ktorej nawet Napieralski juz zapomniał.
Już tu ktoś pisał, że slogany wyborcze są jak "włąsciwosci odzywcze nutelli" - nie nabierajcie się na nie ;):p:

Poza tym razem nie można Komorowskiemu było zarzucić braku powagi, bo był z nich wszystkich najbardziej nadąsany i to on prowokował w trakcie debaty najbardziej. Reszta wypowiadała się w sposób poprawny ;)

Chociaż Pawlak nieodmówił sobie "przejścia na zieloną stronę mocy" i "wyciskania brukselki" :p:

---------- Dopisano o 22:12 ---------- Poprzedni post napisano o 22:10 ----------

Cytat:
Napisane przez Beata_85 (Wiadomość 19966131) Zaznacze na wstepie ze nie popieram ani PO ani PiSu, jestem bardziej lewicowa ;) ale patrze na to co robią i musze przyznac ze, ze strony Pisu nie widze jakiejs wielkiej agresji, chamstwa, atakow. Wyliczaja wpadki marszalkowi ale to jest takie dosc delikatne. Wyskoczyli z tą prywatyzacją szpitali ale podobno jeszcze do wczoraj wlasnie ten program widanial na stonie PO wiec mieli prawo to PO zarzucic, skoro tam bylo to nie jest zadne klamstwo. Dzis rano na tvn24 nawet prowadzacy program potwierdzil, ze do wczoraj PO to mialo na stronie. Takze nie widze tu klamastwa i nie widze tego jakos jakis atak na PO. No i nie tylko Pis to potwierdziło. Bo podczas debaty podkreślił to nawet Napieralski, że PO chciało sprywatyzować szpitale.



Beata_85 - 2010-06-13 21:18
Dot.: lubicie Komorowskiego?
  Cytat:
Napisane przez miss_seepy (Wiadomość 19966266) No i nie tylko Pis to potwierdziło. Bo podczas debaty podkreślił to nawet Napieralski, że PO chciało sprywatyzować szpitale. No bo mieli to w programie. No i jesli jeszcze do wczoraj to mieli na swojej stronie to kazdy mogl o tym mowic i nikt nie klamal dlatego wczoraj się bardzo zdziwilam jak zobaczylam ze PO na czele z premierem się gorączkują i mowią o pozwach do sądu, rzucaja tekstami "klamcy".
Ja rozumiem jakby ktos sobie to wymyslil to mieli prawo się wkurzyc ale tu powodu nie bylo:rolleyes:



miss_seepy - 2010-06-13 21:21
Dot.: lubicie Komorowskiego?
  Cytat:
Napisane przez Beata_85 (Wiadomość 19966131) Od jakiegos czasu zauwazam, ze niestety ale PO sie lubuje w atakach, agresji a probuja wmowic otoczeniu ze cale zło to PiS.
Takie jest moje zdanie i uprzedzajac potencjalne ataki zwolennikow PO i lanie na mnie wiadra pomyj prosze uszanujcie to jak ja to widzę ;)

Może jako zwolennik Pisu nie jestem obiektywna, ale dla mnie to jest hipokryzja :) Wiadomo co mieli na myśli, chcieli zangażowac osoby, które stronią od polityki i takich, którzy tak naprawdę nie wiedzą czego oczekują, ale ogólnie mają dość sporów. Jednak musieliby wywalić z partii Niesiołowskiego czy Palikota, żeby można im było w to uwierzyć.



Hultaj - 2010-06-16 19:16
Dot.: lubicie Komorowskiego?
  co to za podkład muzyczny?
http://www.youtube.com/watch?v=bFU07Bv8lXE



Rena - 2010-06-16 20:56
Dot.: lubicie Komorowskiego?
  Cytat:
Napisane przez foxy123 (Wiadomość 19964931) Jak to moj ukochany Palikot powiedzial
'Bronek bylby zlym aktorem':cojest:
Czy to oredzie,czy jakas inna przemowa- jego glos,wyraz twarzy- bezcenne- jakby bajke czytal:D
Nawet jak po katastrofie w Smolensku przemowil do rodakow- nie potrafil byc powazny, a ja nie wiedzialam czy mam sie smiac czy plakac.

Nie glosuje w tym roku na nikogo gdyz kompletnie nie ma (jak zawsze) godnego przedstawiciela.
Szkoda,ze Palikot nie kandyduje. Uwielbiam goscia.
Palikot faktycznie niezle przemawia. I lubie jego poczucie humoru. Czasem cos tam przegnie czy sie zagolopuje, ale generalnie jak dla mnie jest zabawny.
Cytat:
Napisane przez miss_seepy (Wiadomość 19965973) Bylam zaskoczona, ze jednak się pojawił ;) Ja sie go spodziewalam.
Cytat:
Napisane przez miss_seepy (Wiadomość 19966266) Chociaż Pawlak nieodmówił sobie "przejścia na zieloną stronę mocy" i "wyciskania brukselki" :p: hehe, to mu wyszlo. :D

Co do szpitali, to oczywiscie, ze nie powinno sie ich prywatyzowac. :ehem:



mel89 - 2010-06-16 23:53
Dot.: lubicie Komorowskiego?
  A kto to jest, ten Komorowski? Ot - taki "dobry dziadzio
" z wąsem rozdający dzieciom cukierki, nadający się bardziej na burmistrza niż na prezydenta, przynajmniej w moim odczuciu.

Najśmieszniejsze jest w tym wszystkim to, że Komorowski i Kaczyński mają podobne poglądy w wielu sprawach w tym na:

1. Służby zdrowia nie trzeba prywatyzować.
2. Wejście do strefy Euro"w odpowiednim momencie".
3. Nie powinno się zwiększać podatków.
4. Nie ma potrzeby legalizacji związków homoseksualnych.
5. Należy podnieść wiek emerytalny kobiet do 65 lat (indywidualny wybór każdej kobiety)
6. Nie należy likwidować przywilejów emerytalnych.
7. Polscy żołnierze powinni zostać wycofani z Afganistanu "kiedy będzie taka decyzja NATO"
8. Pierwsza oficjalna wizyta w Brukseli.

(żródło: Angora - pytania do kandydatów na fotel prezydencki)

Inne źródło, tym razem darmowe "Metro".
Podobne, by nie rzec - te same poglądy:

1. W polityce powinno być więcej kobiet.
2. Nie powinno się wprowadzać niewielkich opłat za korzystanie z usług medycznych.
3. Bezpłatne studia ( przy czym Komorowski jest za częściową odpłatnoścą przy studiowaniu 2 lub więcej kierunków)
4. Oboje nie chcą likwidować KRUSu (Komorowski wspomina coś o reformie po czym dodaje :"ważne jest, by na tej reformie nie stracili ci, którzy mają stosunkowo niskie dochody" - czyli zasadniczo nici z reformy).
5. Polska powinna wspierać pogłębienie integracji europejskiej.
6. Polska powinna uczestniczyć w misjach pokojowych - ma zobowiązania wobec swoich sojuszników (NATO, UE)
7. Politykę wschodnią należy wzmocnić.
8. Należy prowadzić politykę historyczną.
9. In-vitro - obydwaj panowie mówią: "Należy w końcu uregulować tą kwestię." Czy są za/przeciw? Nie wiadomo.., bo odchylili się od odpowiedzi.
10. Nie należy prawnie regulować strefy sacrum.

Sporo tego - jak widać na załączonym obrazku. Nie widzę powodu żeby budować obozy tychże dwóch polityków, bo podobieństw w ich poglądach jest cała masa. Czy wygra p. Komorowski czy p. Kaczyński - nie łudźmy się - lepiej ( i oby nie gorzej ) już nie będzie.

howgh!



miss_seepy - 2010-06-17 07:19
Dot.: lubicie Komorowskiego?
  Cytat:
4. Oboje nie chcą likwidować KRUSu ja się tylko przyczepie, że jak się pisze o dwóch facetach to należy pisać "obaj"(obydwaj tak jak jest napisane niżej) a nie "oboje", oboje to kobieta i facet ; )



miss_seepy - 2010-06-17 09:57
Dot.: lubicie Komorowskiego?
  http://www.youtube.com/watch?v=JHTFp...layer_embedded :P



wyszukiwarka - 2010-06-17 11:57
Dot.: lubicie Komorowskiego?
  nie popieram Komorowskiego :]



mel89 - 2010-06-17 13:18
Dot.: lubicie Komorowskiego?
  Cytat:
Napisane przez miss_seepy (Wiadomość 20045422) ja się tylko przyczepie, że jak się pisze o dwóch facetach to należy pisać "obaj"(obydwaj tak jak jest napisane niżej) a nie "oboje", oboje to kobieta i facet ; ) no wybacz, spędziłam parę lat za granicą. a za takie czepialstwo gramatyczne/ortograficzne są punkty :p:
może odnieś się do merytorycznej strony?



Papryczkaa - 2010-06-17 18:42
Dot.: lubicie Komorowskiego?
  a widziałyście jak się politycy wypowiadają o prawach zwierząt? część z nich w ogóle nie odpowiedziała na ankietę. A Komorowski to niektórymi odp mi podpadł :brzydal:
http://wyborcza.pl/1,75248,8023999,K...nie_mysla.html



drop woman - 2010-06-23 16:39
Dot.: lubicie Komorowskiego?
  cwaniaczek jeden :P:P : oby nie wygrał................... .

http://www.youtube.com/watch?v=g5Lnf5N2S8Q



sylwia.gda - 2010-06-23 17:11
Dot.: lubicie Komorowskiego?
  Cytat:
Napisane przez Papryczkaa (Wiadomość 20061177) a widziałyście jak się politycy wypowiadają o prawach zwierząt? część z nich w ogóle nie odpowiedziała na ankietę. A Komorowski to niektórymi odp mi podpadł :brzydal:
http://wyborcza.pl/1,75248,8023999,K...nie_mysla.html
Tak, też zwróciłam na to uwagę.



miss_seepy - 2010-06-23 17:35
Dot.: lubicie Komorowskiego?
  pytalam sie na watku o j.kaczynskim (wkleilam jego stanowisko) na temat zywnosci genetycznie modyfikowanej, orientuje sie ktos jakie ma stanowisko Komorowski. nie tylko interesuje mnie to ze wzgledu na wybory, ale akurat ten temat mialam ostatnio na zaliczeniu ; ) wiec mnie to zaciekawilo... ?

---------- Dopisano o 18:35 ---------- Poprzedni post napisano o 18:35 ----------

Dobra znalazłam coś sama... ; ) Ale jeśli macie dostęp do innych źródeł, to prosze o wypowiedz..

GMO

Komorowski:
Objął patronat nad konferencją o "zaletach" GMO
"Konferencję organizuje minister rolnictwa Marek Sawicki. Udział w niej biorą tylko prelegenci reprezentujący zwolenników transgenicznych upraw, w tym także przedstawiciele przemysłu biotechnologicznego. Na spotkaniu tym zaprezentowany będzie więc wyłącznie jeden punkt widzenia i obecni tam politycy nie dowiedzą się niczego na temat zagrożeń, jakie wynikają z wprowadzenia do środowiska genetycznie zmodyfikowanych roślin."
http://www.greenpeace.org...-biotechnologia




Hultaj - 2010-06-23 17:54
Dot.: lubicie Komorowskiego?
  chciałoby się rzec: a gdzie pan były premier korupcji nie dostrzega? ;)



miss_seepy - 2010-06-23 18:29
Dot.: lubicie Komorowskiego?
  pytam o coś innego, coś znacznie ważniejszego niż korupcja, więc żarty na bok, dla przypomnienia skoro 90 mln ha na świecie stanowią uprawy GMO to temat robi się coraz bardziej palacy, a większość soi pojawiającej się jest genetycznie modyfikowana, więc nawet jeśli nie ma ich w produktach sojowych (dzisiaj akurat sprawdzalam i wiekszosc produktow dla wegetarian jest teoretycznie GMO FREE, ale nie są to certyfikaty tylko zapewnienia producenta) to na 80% zjadła to świnka, którą spożyliśmy na obiad lub krowa,której mleko pijemy, bo taka soja bedzie w paszach, wiec nie da się ocenić skutków takiego odżywiania się i stwierdzić, że Kaczyński przesadza ;P Nie wiem jaki wy macie do tego stosunek, ale ja bym chciała żeby rząd przynajmniej zadbał o jasne warunki i egzekwował znakowanie żywności... I o ile Kaczynski ma przejrzysty stosunek do tej kwestii, Komorowski już niekoniecznie. Moim zdaniem takie stanowisko jest słuszne, nie tylko ze wzgledu na dobro konsumentow, ale tez zwyklych rolników. Są organizacje takie jak np. Monsanto,które dysponują takim kapitałem, że są w stanie wprowadzac coraz to nowsze odmiany i zmonopolizować rynek, ze o czynnikach srodowiskowych nie wspomne, a w ciagu tych 5 lat prezydentury wiele się może w tej kwestii zmienić i jeśli cała władza będzie w rękach PO to jasne jest, że będą raczej przyjmować stanowisko UE czy WTO.:rolleyes:
Jeśli chodzi o Europe to producentami GMO są np. Francja czy Czechy... Polska na razie jeszcze nie.http://gmo.mos.gov.pl
i wg mnie to jest równie istotna kwestia jak np. wojna w Afganistanie czy prywatyzacja szpitali:rolleyes: Bo dzisiejsze decyzje będą miały skutki w dużo późniejszym czasie.



Hultaj - 2010-06-23 19:16
Dot.: lubicie Komorowskiego?
  jeśli chodzi o gmo jest temat na wizażu, po drugie, jeśli tzw. ogólnie 'świat' uzna, że gmo jest super cudowne i ma być, to będzie, i żaden polityk ze swoją świtą wiele przeciwko niemu nie zdziała (piszę w kontekście, że jak dla mnie nijak ma się to do wyborów prezydenckich czy rządowych).
To trochę tak, jakby powiedzieć, że produkcja leków jest zbyt kosztowna, i nakazać koncernom produkować je taniej i taniej sprzedawać.
Cytat:
Są organizacje takie jak np. Monsanto jest sporo korporacji na rynku tak ogółem, które postępują dokładnie, jak im wygodnie, i niektórzy udają, że nie mają o niczym pojecia, gdy powinni mieć o czymś, a inni naprawdę nie mają. ;)
Moim zdaniem.
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • fotoexpress.opx.pl



  • Strona 2 z 5 • Zostało znalezionych 456 wypowiedzi • 1, 2, 3, 4, 5
    lubicie Komorowskiego?
     
     
    Pokrewne
     
     
       
    Copyright Š 2006 Sitename.com. Designed by Web Page Templates