ďťż
lubicie Komorowskiego?
ďťż
Strona startowa




hanerot - 2010-06-08 15:44
lubicie Komorowskiego?
  bo we mnie wzbudza sympatię, nawet się potrafi śmiać z siebie. pytam, bo dowiedziałam się, że od 17.00 będzie na jego stronie debata na żywo z jakimiś facetami od blogów, więc nas, internautki czystej krwi powinno to zainteresować. będziecie oglądać?
tu jest link jakby co - http://www.bronislawkomorowski.pl/sp...sji-17-00.html




muszynianka - 2010-06-08 15:49
Dot.: lubicie Komorowskiego?
  Tak lubię go, pleciemy razem wianki na wiosnę.

Chryste panie, ja go po prostu nie popieram a nie nie lubię :D



hanerot - 2010-06-08 15:53
Dot.: lubicie Komorowskiego?
  no dobra, ale magia internetu? ;)



kruczydło - 2010-06-08 16:03
Dot.: lubicie Komorowskiego?
  Muszynianka - właśnie miałam napisać coś w ten sam deseń :D

Dziwnie jest zadane to pytanie, jak mogę lubić lub nie kogoś, z kim nie spędziłam ani chwili? Sekundki nawet?

A w kwestii poglądów, to Komorowski przypomina mi Marcinkiewicza. Uśmiecha się miło, sympatyczny jest, ale taki bezbarwny politycznie trochę. To już JKM wzbudza u mnie większą sympatię, bo choć plecie, to jednak ma jakieśtam poglądy. (co nie znaczy, że będę na niego głosować, o nie :rolleyes: )




BlueRoses - 2010-06-08 16:16
Dot.: lubicie Komorowskiego?
  ja nie lubie żadnego polityka bo o drugi obiecuje a potem cyrki sie wyprawiaja , emerytury ludziom zabieraja, najnizsze zarobki 1300 + zl ? przeciez o smiech na sali jest zlodzieje i nikt wiecej z nich dla tego nie lubie zadnego i na nikogo nie bede glosowac



_vixen_ - 2010-06-08 16:31
Dot.: lubicie Komorowskiego?
  Cytat:
Napisane przez BlueRoses (Wiadomość 19862357) ja nie lubie żadnego polityka bo o drugi obiecuje a potem cyrki sie wyprawiaja , emerytury ludziom zabieraja, najnizsze zarobki 1300 + zl ? przeciez o smiech na sali jest zlodzieje i nikt wiecej z nich dla tego nie lubie zadnego i na nikogo nie bede glosowac O Boże, jakbym 70letnią babkę styraną przez życia słyszała :brzydal:



Beata_85 - 2010-06-08 16:36
Dot.: lubicie Komorowskiego?
  Jeśli wątek się rozwinie to jak to bywa zwykle przy tematach politycznych lub okolicy polityki pewnie zacznie sie spor między zwolennikami a przeciwnikami i wzajemne wbijanie sobie szpilek ;)

A co do pana Komorowskiego to nie wiem czy go lubie bo go nie znam osobiscie a to chyba najwazniejsze by kogos lubic bądz nie. A sam przekaz medialny to za mało.
Jedynie co, to mam wrazenie ze steruje nim premier i ze jak bedzie prezydentem to i tak będzie tylko narzędziem w rękach premiera ;) . Taki trochę bezbarwny.Nie wiem, odnosze takie wrazenie, mogę się mylic. Ale snu z powiek mi to nie spędza więc nie wnikam. No i strasznie mnie irytuje ton jego mowienia, zdarza mu się mowic takim tonem ktorego zniesc nie moge. Ale to takie luzne uwagi, i tak nalezy je odczytac ;) A co do lubienia to jak wspomnialam, nie wiem bo go nie znam.



Elfia4 - 2010-06-08 17:30
Dot.: lubicie Komorowskiego?
  Jeśli można lubić kogoś, kogo spotkało się zaledwie parę razy w życiu i zamieniło z nim kilka zdań, to lubię. To bardzo sympatyczny facet, bezpośredni, naturalny. Jakoś w tej kampanii sztywno wypada, jakby się stresował. W sytuacjach mniej oficjalnych jest wyluzowany i uśmiechnięty.



misior920127 - 2010-06-08 17:48
Dot.: lubicie Komorowskiego?
  nie czuję do niego sympatii, jest taki odpychający i ten jego monotonny, nosowy głos...:rolleyes:



RiotKitty - 2010-06-08 18:14
Dot.: lubicie Komorowskiego?
  mógłby zgolić wąsa

serio, ci wszyscy kandydaci są dla mnie obojętni, ale jak już mam wybrać jakiegoś reprezentatywnego, to bez takich zarostów



czarnulka066 - 2010-06-08 18:31
Dot.: lubicie Komorowskiego?
  Cytat:
Napisane przez Beata_85 (Wiadomość 19862819) Jeśli wątek się rozwinie to jak to bywa zwykle przy tematach politycznych lub okolicy polityki pewnie zacznie sie spor między zwolennikami a przeciwnikami i wzajemne wbijanie sobie szpilek ;) Tu masz rację, jest już kilka takich wątków i tam jest to widoczne.

---------- Dopisano o 19:31 ---------- Poprzedni post napisano o 19:30 ----------

Cytat:
Napisane przez Beata_85 (Wiadomość 19862819) A co do pana Komorowskiego to nie wiem czy go lubie bo go nie znam osobiscie a to chyba najwazniejsze by kogos lubic bądz nie. A sam przekaz medialny to za mało.
Jedynie co, to mam wrazenie ze steruje nim premier i ze jak bedzie prezydentem to i tak będzie tylko narzędziem w rękach premiera ;) . Taki trochę bezbarwny.Nie wiem, odnosze takie wrazenie, mogę się mylic. Ale snu z powiek mi to nie spędza więc nie wnikam. No i strasznie mnie irytuje ton jego mowienia, zdarza mu się mowic takim tonem ktorego zniesc nie moge. Ale to takie luzne uwagi, i tak nalezy je odczytac ;) A co do lubienia to jak wspomnialam, nie wiem bo go nie znam.
Zgadzam się z tą wypowiedzią. Pogrubione - to też moje luźne odczucia.



Ivy123 - 2010-06-08 18:52
Dot.: lubicie Komorowskiego?
  Nie lubię, bo lubi postrzelać do zwierząt i nie zagłosuje, oby nie wygrał.



monik.a - 2010-06-08 18:52
Dot.: lubicie Komorowskiego?
  Szczerze? Nie przepadam. Jakoś sprawia dla mnie wrażenie głupka :o
Bez obrazy dla zwolenniczek ; )



biala - 2010-06-08 18:58
Dot.: lubicie Komorowskiego?
  Nie grzeszy on inteligencją ani wyczuciem...



aga696 - 2010-06-08 19:35
Dot.: lubicie Komorowskiego?
  Mnie tam rozwaliły zdjęcia w "Party", on roześmiany na łódeczce pośród zdechłych ryb,albo fotografowanie jego całej rodziny...Może i fajny facet,ale takie sesje,wywiady są nie na miejscu,nie teraz.



liniaspecjalna - 2010-06-08 19:42
Dot.: lubicie Komorowskiego?
  Jako polityka - nie cierpię. O ile Palikot we wszystkim co robi i mówi jest po prostu błaznem z wyboru i robi szopkę, to pan Komorowski jest bezbarwny i sztuczny. Jego ostatnie wypowiedzi o powodzi oraz o "kaszalotach" tylko mnie w tym utwierdziły. Jako kandydat na prezydenta... hm prezencji również nie posiada. A tak na marginesie jak zobaczyłam jak może wyglądać przyszła pierwsza dama..ahhh o zgrozo:brzydal:



_vixen_ - 2010-06-08 19:48
Dot.: lubicie Komorowskiego?
  Cytat:
Napisane przez RiotKitty (Wiadomość 19864850) mógłby zgolić wąsa

serio, ci wszyscy kandydaci są dla mnie obojętni, ale jak już mam wybrać jakiegoś reprezentatywnego, to bez takich zarostów
Cytat:
Napisane przez liniaspecjalna (Wiadomość 19867012) Jako kandydat na prezydenta... hm prezencji również nie posiada. A tak na marginesie jak zobaczyłam jak może wyglądać przyszła pierwsza dama..ahhh o zgrozo:brzydal: Pogratulować kryteriów wyboru kandydata na prezydenta :cool:



Elfia4 - 2010-06-08 19:50
Dot.: lubicie Komorowskiego?
  Cytat:
Napisane przez liniaspecjalna (Wiadomość 19867012) A tak na marginesie jak zobaczyłam jak może wyglądać przyszła pierwsza dama..ahhh o zgrozo:brzydal: Pierwsza dama to zdecydowanie słaby punkt Komorowskiego. Żona Sikorskiego byłaby świetną pierwszą damą. Sądzę, że bez problemu odnalazłaby się w tej roli.
Tymczasem mamy Komorowskiego z żoną - Matką Polką stroniącą od polityki i chyba nieobytą w świecie polityki i dyplomacji, albo starego kawalera bez żony (zwanego nowoczesnym singlem, choć do takiego mu daleko;)).



_vixen_ - 2010-06-08 19:55
Dot.: lubicie Komorowskiego?
  Cytat:
Napisane przez biala (Wiadomość 19865968) Nie grzeszy on inteligencją ani wyczuciem... Nie no, jasne, że nie grzeszy inteligencją, przecież marszałkiem sejmu to każden jeden Zenek spod budki z piwem może zostać:rolleyes:
Proponuję zrobić też taką karierę w polityce, przecież co to za sztuka, jak komuś tak mało inteligentemu się udało.

Jarosław Kaczyński moim kandydatem na pewno nie jest i wszystko mogłabym o nim powiedzieć, a nie to, że inteligencją nie grzeszy.

---------- Dopisano o 20:55 ---------- Poprzedni post napisano o 20:50 ----------

Cytat:
Napisane przez Elfia4 (Wiadomość 19867198) Tymczasem mamy Komorowskiego z żoną - Matką Polką stroniącą od polityki i chyba nieobytą w świecie polityki i dyplomacji, albo starego kawalera bez żony (zwanego nowoczesnym singlem, choć do takiego mu daleko;)). Nie róbmy z Komorowskiej takiego aż ostatniego kuchennego popychadła, przecież ma skończone studia, chyba filologię klasyczną. Poza tym skąd to przekonanie, że kobieta niepracująca zawodowo tylko siedzi w domu i się uwstecznia:confused:

A miłośc do zwierząt jest dla mnie akurat - przyznam, że jednym z nielicznych - atutów Kaczyńskiego.



Beata_85 - 2010-06-08 19:55
Dot.: lubicie Komorowskiego?
  Cytat:
Napisane przez _vixen_ (Wiadomość 19867145) Pogratulować kryteriów wyboru kandydata na prezydenta :cool: Cytat:
Napisane przez _vixen_ (Wiadomość 19867200) Nie no, jasne, że nie grzeszy inteligencją, przecież marszałkiem sejmu to każden jeden Zenek spod budki z piwem może zostać:rolleyes:
Proponuję zrobić też taką karierę w polityce, przecież co to za sztuka, jak komuś tak mało inteligentemu się udało.

Jarosław Kaczyński moim kandydatem na pewno nie jest i wszystko mogłabym o nim powiedzieć, a nie to, że inteligencją nie grzeszy.
vixen nie czepiaj się ;) Mają takie poglądy, kryteria i to ich wybór. Mają prawo ;)



basssiek - 2010-06-08 20:02
Dot.: lubicie Komorowskiego?
  Prezydent z racji funkcji powinien być mistrzem dyplomacji, a jego wypowiedzi dotyczące powodzi i ta o 'kaszalotach' niestety pokazuja dość pogardliwy stosunek do innych i niestety jeszcze sporo nauki przed nim.

w sumie to Komorowskiego jeszcze można strawić, ale zaplecze to on ma fatalne. Nikt mnie tak nie irytuje jak ten goguś Sławomir Nowak. Bezczelny jest strasznie i robi sie na takiego ignoranta.



Wroclovianka - 2010-06-08 20:09
Dot.: lubicie Komorowskiego?
  Według mnie sprawia wrażenie sympatycznego faceta. Mogliby tylko popracować nad jego gadką/tonem wypowiedzi - bo się go słuchać czasem nie da - ale widzę, ze nie jestem jedyną w tym względzie.



_vixen_ - 2010-06-08 20:11
Dot.: lubicie Komorowskiego?
  Cytat:
Napisane przez Beata_85 (Wiadomość 19867334) vixen nie czepiaj się ;) Mają takie poglądy, kryteria i to ich wybór. Mają prawo ;) No niby mają, ale osłabia mnie to. Widać, że kompletnie zielone jak trawa na wiosnę, kiedy chodzi o kwestie polityczne. Za to żonę i wąsy to skomentować pierwsze... Ciekawe, jakbym ich rodziców skomentowała, że ojciec to ma ciążę spożywczą, a matka też taka niereprezentacyjna. Bo wszyscy nagle tacy piękni, szczupli i atrakcyjni.

Ludzie, no trochę klasy.

Cytat:
Napisane przez basssiek (Wiadomość 19867490) Prezydent z racji funkcji powinien być mistrzem dyplomacji, a jego wypowiedzi dotyczące powodzi i ta o 'kaszalotach' niestety pokazuja dość pogardliwy stosunek do innych i niestety jeszcze sporo nauki przed nim. Hehe, jeśli prezydent ma być mistrzem dyplomacji, to Kaczyński chyba odpada w przedbiegach;)



liniaspecjalna - 2010-06-08 20:13
Dot.: lubicie Komorowskiego?
  Cytat:
Napisane przez _vixen_ (Wiadomość 19867145) Pogratulować kryteriów wyboru kandydata na prezydenta :cool: to nie są kryteria wyboru, a raczej moja kiepska uwaga nie na miejscu :mur:

Aczkolwiek, dobra prezencja pary prezydenckiej jest dodatkowym atutem. W Polsce głowa państwa ma ograniczone kompetencje i sprowadzają się one w dużej mierze do pełnienia funkcji reprezentatywnych.



RiotKitty - 2010-06-08 20:16
Dot.: lubicie Komorowskiego?
  mój głos, mój wybór :P

napisałam to pół żartem-pół serio, ALE: prezydent i tak za dużo nie wniesie, powinien dobrze wyglądać i być obytym człowiekiem, żeby nie robić nam wstydu za granicą. wszyscy kandydaci odpadają, jeśli chodzi o kwestie polityczne/poglądowe/obietnic, to zostaje mi ocenić ich po wyglądzie, w końcu to też jakieś kryterium.



Beata_85 - 2010-06-08 20:21
Dot.: lubicie Komorowskiego?
  Cytat:
Napisane przez _vixen_ (Wiadomość 19867723) No niby mają, ale osłabia mnie to. Widać, że kompletnie zielone jak trawa na wiosnę, kiedy chodzi o kwestie polityczne. Za to żonę i wąsy to skomentować pierwsze... Ciekawe, jakbym ich rodziców skomentowała, że ojciec to ma ciążę spożywczą, a matka też taka niereprezentacyjna. Bo wszyscy nagle tacy piękni, szczupli i atrakcyjni. No ja rozumiem i po częsci się zgadzam z Tobą. No ale w kwestiach opinii politycznych to na takie, ktore nam nie pasują wydaje mi się, ze lepiej przymknac oko niz komentowowac bo jak wiadomo w tego typu dyskusjach rzadko kiedy dojdzie sie do porozumienia. Kazdy moze sobie oceniac po czym chce, jesli ma sie do czyniania z osoba publiczna to i nawet po wyglądzie. Wolny wybor:]



Basiulka19 - 2010-06-08 20:22
Dot.: lubicie Komorowskiego?
  To ze go nie lubie to mało powiedziane ja poprostu mu nie ufam i jest anty Komorowski



tutmirlajt - 2010-06-08 20:23
Dot.: lubicie Komorowskiego?
  Nic do niego nie mam,. Aczkolwiek nie lubie Tuska.. mam do niego duza awersje.



basssiek - 2010-06-08 20:23
Dot.: lubicie Komorowskiego?
  Cytat:
Napisane przez _vixen_ (Wiadomość 19867723) Hehe, jeśli prezydent ma być mistrzem dyplomacji, to Kaczyński chyba odpada w przedbiegach;) Ja uważam, że żaden z nich nie jest idealny. Na szczęście ludzie nie maja sklerozy i pamiętają jak Kaczyński dawał czadu przed 10 kwietnia. Tyle, że Jarosław tak jakby troche sie wyciszył i dzięki temu gafy Komorowskiego teraz są na pierwszym planie. Dodatkowo potęgują to występy Palikota i Nowaka którzy dolewają oliwy do ognia.



goosiek20 - 2010-06-08 20:44
Dot.: lubicie Komorowskiego?
  Jeśli sie mogę wypowiedzieć w teju kwestii dla mnie również pan Komorowski jest nijaki..gdyby był w innej partii niż PO pewnie wylądował by na miejscu pana Ziętka czy też pana Marka Jurka..
Jak dla mnie pan Komorowski jest sztuczny- wnioskuję po spotkaniu z młodzieżą, gdzie na siłę zgrywał luzaka i równego gościa, irytował mnie swoim zachowaniem...i choć nie lubię również pana Kaczyńskiego pan Bronisław w wiekszości swoich politycznych wypowiedzi oczernia go jakby nie miał nic innego do powiedzenia i jakby sam był zakompleksiony próbując się podbudować czyimś kosztem. Dla mnie najlepszym kandydatem jest pan Olechowskim, konkretny i mówi wprost, że niedobrze mu się robi na myśl o PIS-ie i na niego właśnie oddam swój głos. Szkoda, że pan Palikot nie startuje gdyż on zawsze wie co powiedzieć i jak się zachować mimo krytyki ze strony innych, nie boi się zwolleników PIsu, którzy są uważam najagresywniejszą grupą wyborców. Tyle w temacie. Pozdrawiam serdecznie, nie dajcie się zwieść sondażowniom.



naxalie12 - 2010-06-08 20:58
Dot.: lubicie Komorowskiego?
  Powiem, że uważam go za głupka i takiego" wieśniaka" ..
Gdy oglądałam go na tvn24 i był w tv siedział z nogami rozkraczonymi to się przeraziłam...
Oczywiście o J.K. to już wolę się nie wypowiadać..

(Z góry przepraszam, jezeli uraziły kogoś moje słowa...)



Linka25 - 2010-06-08 21:18
Dot.: lubicie Komorowskiego?
  Cytat:
Napisane przez misior920127 (Wiadomość 19864223) nie czuję do niego sympatii, jest taki odpychający i ten jego monotonny, nosowy głos...:rolleyes: kiedy przemawia brzmi jak ksiądz:D

Jeśli chodzi o moją opinię to ani go lubię ani nie lubię

Wzbudza u mnie podobne emocje jak mój 50 paro letni sąsiad p. Kowalski. Tylko że nic nie zapowiada by mój sąsiad miał w najbliższym czasie zamiar zostać prezydentem Polski ;)



Rena - 2010-06-08 21:51
Dot.: lubicie Komorowskiego?
  Nie wiem czy lubie - nie mialam przyjemnosci poznac. :-p
Cytat:
Napisane przez hanerot (Wiadomość 19861679) tu jest link jakby co - http://www.bronislawkomorowski.pl/sp...sji-17-00.html link nie dziala.
Cytat:
Napisane przez Beata_85 (Wiadomość 19862819) A sam przekaz medialny to za mało.
Jedynie co, to mam wrazenie ze steruje nim premier i ze jak bedzie prezydentem to i tak będzie tylko narzędziem w rękach premiera ;) .
Oj przekaz medialny ma fatalny. Jest wyraznie slabszy od premiera, momentami mam wrazenie nawet, ze o to chodzi.
Cytat:
Napisane przez RiotKitty (Wiadomość 19864850) mógłby zgolić wąsa Ty piszesz publicznie, to co prosty obywatel (ja na przyklad) nie mam odwagi pomyslec nawet :D :sol:
Cytat:
Napisane przez _vixen_ (Wiadomość 19867145) Pogratulować kryteriów wyboru kandydata na prezydenta :cool: Watek jest o lubieniu. Kolezanki nic nie pisaly na kogo beda glosowac.
Cytat:
Napisane przez Elfia4 (Wiadomość 19867198) Pierwsza dama to zdecydowanie słaby punkt Komorowskiego. Żona Sikorskiego byłaby świetną pierwszą damą. Sądzę, że bez problemu odnalazłaby się w tej roli.
Tymczasem mamy Komorowskiego z żoną - Matką Polką stroniącą od polityki i chyba nieobytą w świecie polityki i dyplomacji, albo starego kawalera bez żony (zwanego nowoczesnym singlem, choć do takiego mu daleko;)).
Zona Sikorskiego wydaje sie byc (medialnie rzecz jasna) tak fajna kobieta, ze az sie mozna dziwic co ona tu robi. :-p
Co do kandydatow - Komorowski na mur beton sie z Komorowska dla polityki nie rozwiedzie, a u Jaroslawa mozna miec taka nadzieje, ze hajtnie sie dla dobra ojczyzny z jakas bialoglowa z Niemiec, Wloch czy Francji... ;)
Cytat:
Napisane przez basssiek (Wiadomość 19867490) Nikt mnie tak nie irytuje jak ten goguś Sławomir Nowak. Bezczelny jest strasznie i robi sie na takiego ignoranta. Jak sie pojawia Slawus w tv to wylaczam funkcje sluchania i tylko patrze, patrze i patrze. Nie specjalnie interesi mnie to co on mowi, oby nigdy nie sciagneli go z wizji, nawet/zwlaszcza jak przestanie byc politykiem. :D



miss_seepy - 2010-06-08 22:09
Dot.: lubicie Komorowskiego?
  zdecydowanie nie lubie ; ) wolę nawet Tuska, gdyz duzo pozytywniej wypada.
Komorowskiemu brak charyzmy i jest bardzo prostym tak naprawde, bezpłciowym człowiekiem, ktory chcialby sie wszystkim podobać.

Dzisiaj w TokFm słyszałam jak komentowali (raczej liberalni dziennkarze) jego spot, ze nie wiedzą do kogo Komorowski chce w ten sposob trafić (jestem z polski, a konkretnie z całej polski),teoretycznie PO stawia na młodych,a wystawia takiego kandydata.
Poza tym co jzu pisalam, no nawet sztabowcy zaczynaja rezygnowac z debat, bo Komorowski ma tendencje do plecenia głupot i lepiej wypada przy nim kazdy inny kandydat nawet Pawlak.



basssiek - 2010-06-08 22:22
Dot.: lubicie Komorowskiego?
  Cytat:
Napisane przez miss_seepy (Wiadomość 19871428) zdecydowanie nie lubie ; ) wolę nawet Tuska, gdyz duzo pozytywniej wypada.
Komorowskiemu brak charyzmy i jest bardzo prostym tak naprawde, bezpłciowym człowiekiem, ktory chcialby sie wszystkim podobać.

Dzisiaj w TokFm słyszałam jak komentowali (raczej liberalni dziennkarze) jego spot, ze nie wiedzą do kogo Komorowski chce w ten sposob trafić (jestem z polski, a konkretnie z całej polski),teoretycznie PO stawia na młodych,a wystawia takiego kandydata.
Poza tym co jzu pisalam, no nawet sztabowcy zaczynaja rezygnowac z debat, bo Komorowski ma tendencje do plecenia głupot i lepiej wypada przy nim kazdy inny kandydat nawet Pawlak.
On chce chyba trafić do wszystkich, mlodych i starszych, z miast i wsi. Ciężko jest zrobić taki spot żeby zadowolił wszystkich. Napieralski
na ten przykład ma jasno określony cel. Tymi skocznymi pioseneczkami, kontami na portalach społecznościowych i podkreślaniem w każdej wypowiedzi że dąży do zmiany i nowoczesności, może sporo młodego elektoratu podebrać Komorowskiemu.



RiotKitty - 2010-06-08 22:31
Dot.: lubicie Komorowskiego?
  Cytat:
Napisane przez Rena (Wiadomość 19870982)
Ty piszesz publicznie, to co prosty obywatel (ja na przyklad) nie mam odwagi pomyslec nawet :D :sol:
och, a czemu to ? :D:D:D



Elfia4 - 2010-06-08 22:36
Dot.: lubicie Komorowskiego?
  Cytat:
Napisane przez Rena (Wiadomość 19870982) Jak sie pojawia Slawus w tv to wylaczam funkcje sluchania i tylko patrze, patrze i patrze. Nie specjalnie interesi mnie to co on mowi, oby nigdy nie sciagneli go z wizji, nawet/zwlaszcza jak przestanie byc politykiem. :D Hehe, obok Sławka trudno przejść obojętnie, albo nie zawiesić oka na telewizorze;) Ale po co wyłączać głos? Ja lubię go słuchać. Ma ciekawą barwę głosu.
Drugi Sławek - Nitras też niczego sobie, ale charakterologicznie to zdecydowanie in minus:nie: Szkoda, że jego byłego asystenta, a obecnie posła Michała Marcinkiewicza nie pokazują w TV, bo też byłoby na co popatrzeć, skoro już jesteśmy przy wrażeniach wzrokowych i estetycznych, jakie wywierają politycy.
Dla mnie i tak "patriotycznie" najprzystojniejszy był poseł Karpiniuk, szczególnie, kiedy zmienił nieco uczesanie i przestał sklejać grzywkę żelem:cool:;)



Rena - 2010-06-08 22:41
Dot.: lubicie Komorowskiego?
  Cytat:
Napisane przez miss_seepy (Wiadomość 19871428) nie wiedzą do kogo Komorowski chce w ten sposob trafić (jestem z polski, a konkretnie z całej polski) Tak a w innej wypowiedzi czepial sie Krakowian i Poznaniakow. Ze mu niby nie pasi nasze podejscie do kasy...



Papryczkaa - 2010-06-08 23:40
Dot.: lubicie Komorowskiego?
  e tam czepiał się.
Jestem z Poznania i ta wypowiedź w ogóle mnie nie zszokowała. Nie sądzę, by Komorowski się "czepiał", raczej zażartował sobie ;)



sunprince - 2010-06-09 01:02
Dot.: lubicie Komorowskiego?
  No dokładnie, mnie kompletnie nie obeszło to, co powiedział. A rodowita Poznanianka jestem. :sol:

Czy go lubię - jest mi obojętny. Trudno, żebym go lubiła (lub nie), skoro nigdy go nie spotkałam. Nie wzbudza we mnie żadnych emocji - ani pozytywnych, ani negatywnych.

Czy będę na niego głosowała? W drugiej turze na pewno.



sine.ira - 2010-06-09 08:04
Dot.: lubicie Komorowskiego?
  Cytat:
Napisane przez basssiek (Wiadomość 19871752) Tymi skocznymi pioseneczkami, kontami na portalach społecznościowych i podkreślaniem w każdej wypowiedzi że dąży do zmiany i nowoczesności, może sporo młodego elektoratu podebrać Komorowskiemu. Myślisz, ze ktoś na to pójdzie (z młodego elektoratu) ? Przecież to jest taka wiocha, że normalnie w tyłku strzyka jak się na to patrzy i słucha tego :D Ściema przez wielkie Ć :D

A co do Komorowskiego hmm...to nie jest kandydat na prezydenta z moich snów. Ale cóż zrobić...przecież na Kaczyńskiego nie zagłosuję :D Zastanwiam się jeszcze nad Olechowskim, ale mam typowy dylemat dot. tzw. zmarnowania głosu na kogoś kto ma małe szanse na wygranie i wsparcia pośrednio kandydata, którego absolutnie nie widzę na stołku prezydenckim.



evvcia_ - 2010-06-09 08:40
Dot.: lubicie Komorowskiego?
  nie lubię i na niego głosować nie zamierzam :]
jakoś wątpię w jego kompetencje. Najbardziej po tym jakich "bzdur" nagadał studentom, z którymi spotkał się na Śląsku...



basssiek - 2010-06-09 08:47
Dot.: lubicie Komorowskiego?
  Cytat:
Napisane przez sine.ira (Wiadomość 19874355) Myślisz, ze ktoś na to pójdzie (z młodego elektoratu) ? Przecież to jest taka wiocha, że normalnie w tyłku strzyka jak się na to patrzy i słucha tego :D Ściema przez wielkie Ć :D

A co do Komorowskiego hmm...to nie jest kandydat na prezydenta z moich snów. Ale cóż zrobić...przecież na Kaczyńskiego nie zagłosuję :D Zastanwiam się jeszcze nad Olechowskim, ale mam typowy dylemat dot. tzw. zmarnowania głosu na kogoś kto ma małe szanse na wygranie i wsparcia pośrednio kandydata, którego absolutnie nie widzę na stołku prezydenckim.
Też uważam, że te hity kampanii Napieralskiego to wieś, ale niektórzy na serio się na to nabiorą. Jakieś osiemnastolatki, co dopiero dowód odebrały, miłośnicy wiejskich dyskotek, stare pryki, bo zobaczyły dwie wijące się młode blondynki, mogą stwierdzić, że wreszcie ktoś fajny i wyluzowany się pojawił wśród tych nudnych weteranów.

Też się zastanawiam nad Olechowskim i dziwię się, że tak małe ma poparcie. Może dlatego, że co 5 lat wyskakuje jak królik z kapelusza, a między kolejnymi wyborami nic o nim nie słychać. Ludzie chyba wolą głosować na tych, których widzą na co dzień w tv.



Rena - 2010-06-09 09:29
Dot.: lubicie Komorowskiego?
  Cytat:
Napisane przez Elfia4 (Wiadomość 19872042) Hehe, obok Sławka trudno przejść obojętnie, albo nie zawiesić oka na telewizorze;) Ale po co wyłączać głos? Ja lubię go słuchać. Ma ciekawą barwę głosu.
Drugi Sławek - Nitras też niczego sobie, ale charakterologicznie to zdecydowanie in minus:nie: Szkoda, że jego byłego asystenta, a obecnie posła Michała Marcinkiewicza nie pokazują w TV, bo też byłoby na co popatrzeć, skoro już jesteśmy przy wrażeniach wzrokowych i estetycznych, jakie wywierają politycy.
Dla mnie i tak "patriotycznie" najprzystojniejszy był poseł Karpiniuk, szczególnie, kiedy zmienił nieco uczesanie i przestał sklejać grzywkę żelem:cool:;)
normalnie a zobaczcie tutaj :slina:
http://wiadomosci.wp.pl/gid,10137678...l?ticaid=1a50a
Jak dla mnie to Nowak fochy odstawia jak maly chlopczyk, co nawet zabawne jest. Oni ogolnie zazwyczaj sa malo dojrzali emocjonalnie w tej polityce.
Nitras jest bezbarwny, a Marcinkiewicz to strasznie mlody jest. Ale widze, ze hoduje persa, takze ma plusa - http://www.michalmarcinkiewicz.com/i...d=91&Itemid=51

Cytat:
Napisane przez Papryczkaa (Wiadomość 19872905) e tam czepiał się.
Jestem z Poznania i ta wypowiedź w ogóle mnie nie zszokowała. Nie sądzę, by Komorowski się "czepiał", raczej zażartował sobie ;)
Ja nie mam poczucia humoru.



sine.ira - 2010-06-09 09:47
Dot.: lubicie Komorowskiego?
  Cytat:
Napisane przez Rena (Wiadomość 19875766)
Ja nie mam poczucia humoru.
Jak 99,9% zwolenników PiSu * :cool:

* moim zdaniem, oczywiscie :D



_vixen_ - 2010-06-09 09:52
Dot.: lubicie Komorowskiego?
  Cytat:
Napisane przez sine.ira (Wiadomość 19874355) A co do Komorowskiego hmm...to nie jest kandydat na prezydenta z moich snów. Ale cóż zrobić...przecież na Kaczyńskiego nie zagłosuję :D Zastanwiam się jeszcze nad Olechowskim, ale mam typowy dylemat dot. tzw. zmarnowania głosu na kogoś kto ma małe szanse na wygranie i wsparcia pośrednio kandydata, którego absolutnie nie widzę na stołku prezydenckim. Dokładnie takie same mam odczucia :ehem:

Chciałam jeszcze napisać, że wczoraj był Palikot u Kuby Wojewódzkiego, rozbawił mnie do łez prawie;)
Ale powiedział coś bardzo trafnego: że ludzie, którzy tak się zachowują, jak w sławnym reportażu Tomasza Lisa (wiec wyborczy Kaczyńskiego) czy też z arcydzieła Pospieszalskiego, robią to ze strachu przed światem. Zgadzam się z tym. Szkoda tylko, że ktoś na tym tak bezczelnie żeruje i zbija kapitał.
I jeszcze, że Palikot uosabia wszystkie cechy właśnie znienawidzone przez tę grupę tworzącą w dużej mierze elektorat wyborczy Kaczyńskiego czy wyznawców Rydzyka (przeważnie to jedno i to samo): jest dobrze wykształcony, bogaty, odniósł w życiu sukces, jest znany...i przystojny, jak dodał Wojewódzki:D

Cytat:
Napisane przez Rena (Wiadomość 19875766) Ja nie mam poczucia humoru. Wiemy;)
Ale spoko.
Generalnie prawica nie ma poczucia humoru.



Papryczkaa - 2010-06-09 10:16
Dot.: lubicie Komorowskiego?
  Cytat:
Napisane przez sine.ira (Wiadomość 19874355) Myślisz, ze ktoś na to pójdzie (z młodego elektoratu) ? Przecież to jest taka wiocha, że normalnie w tyłku strzyka jak się na to patrzy i słucha tego :D Ściema przez wielkie Ć :D

A co do Komorowskiego hmm...to nie jest kandydat na prezydenta z moich snów. Ale cóż zrobić...przecież na Kaczyńskiego nie zagłosuję :D Zastanwiam się jeszcze nad Olechowskim, ale mam typowy dylemat dot. tzw. zmarnowania głosu na kogoś kto ma małe szanse na wygranie i wsparcia pośrednio kandydata, którego absolutnie nie widzę na stołku prezydenckim.
mam dokładnie takie samo podejście.
Brakuje mi dobrej alternatywy, więc wybiorę mniejsze zło ;)

a co do "wpadki" Komorowskiego z wypowiedzią o Pozaniakach-
myślę, że media napędzają wyborców (jak można tak mówić!! ) i robią z igły widły, bo większości ludzi na prawdę to nie obeszło..



_vixen_ - 2010-06-09 10:23
Dot.: lubicie Komorowskiego?
  Ale gwoli sprawiedliwości, wpadki Kaczyńskiego w stylu "Irasiad", też były męczone przez media niemiłosiernie. A mnie wtedy ten Irasiad rozbawił, bez żadnych złośliwych podtekstów.



Papryczkaa - 2010-06-09 10:26
Dot.: lubicie Komorowskiego?
  mnie też :)



Rena - 2010-06-09 10:41
Dot.: lubicie Komorowskiego?
  Cytat:
Napisane przez _vixen_ (Wiadomość 19876194) jest dobrze wykształcony, bogaty, odniósł w życiu sukces, jest znany...i przystojny, jak dodał Wojewódzki:D No tak mam kiepskie wyksztalcenie, malo kasy, nikt mnie nie zna i nie lubi :sol:

Akurat Palikota lubie, w przeciwienstwie do Wojewodzkiego. :D

Cytat:
Napisane przez _vixen_ (Wiadomość 19876194) Generalnie prawica nie ma poczucia humoru. Tyle, ze ja mam poglady lewicowe.



_vixen_ - 2010-06-09 10:42
Dot.: lubicie Komorowskiego?
  Cytat:
Napisane przez Rena (Wiadomość 19877150) Tyle, ze ja mam poglady lewicowe. A to przepraszam, zwracam honor.
Nie wiem czemu, kojarzy mi się, ze w jednym teamie z Wyrakiem jesteś :D



Rena - 2010-06-09 11:25
Dot.: lubicie Komorowskiego?
  Cytat:
Napisane przez _vixen_ (Wiadomość 19877168) A to przepraszam, zwracam honor. Pragne tez Ci napisac, ze moje miasto jako jedyne (chyba) w tym kraju ma lewicowego prezydenta. :) Z tym naszym strasznie strasznym podejsciem do pieniedzy mamy zbudowany nowoczesny dworzec, na biezaco odnawiamy zabytki, urochomilismy szybki tramwaj i to wlasnie nasz rynek jest najczesciej pokazywany w zagranicznych przewodnikach...



*angel1710** - 2010-06-09 13:53
Dot.: lubicie Komorowskiego?
  sama sie sobie dziwnie, ale zaden polityk dawno nie wzbudzil we mnie tylku negatywnych emocji, co Komorowski wlasnie.

Dla mnie jest zupelnie bezbarwna postacia, z niedajacym sie sluchac tonem glosu ( naprawdę nie umiem wyjasnic co dokoladnie denerwuje mnie w jego glosie, po prostu cos) wydaje sie sztuczny i z tego co mozna zaobserowac nie umie zbytnio radzic sobie z presja czego przykladem sa jego ostatnie wpadki.
Do tego nie zna jezykow obcych, nie jest do konca reprezentatywny, zony nie skomentuje, powiem tylko tyle, ze duzo odbiega od mojej osobistej wizji Pierwszej Damy.
Zastanawiam sie z czego wynika jego tak duze poparcie, z tego, ze po prostu jest kandydatem PO wiec zwolennicy tej partii chcac nie chcac beda na niego glosowac, czy moze tylko ja widze wiecej negatywow niz pozytywow w jego przypadku ?

Chetnie wyslucham jego zalet od wszystkich zwolennikow, mowie serio, nie wiem czym spowodowana jest moja wielka niechęć do niego, ale zdaje sobie sprawe, ze moze mi zaklocac obiektywny odbior sytuacji ;)



ellish - 2010-06-09 14:49
Dot.: lubicie Komorowskiego?
  zbyt sztuczny, zbyt oficjalny. I jakoś z jego twarzy wyczytuje dużo fałszu:cool:
Nie trawie gościa.



wiewioora83 - 2010-06-09 15:04
Dot.: lubicie Komorowskiego?
  Cytat:
Napisane przez liniaspecjalna (Wiadomość 19867786) to nie są kryteria wyboru, a raczej moja kiepska uwaga nie na miejscu :mur:

Aczkolwiek, dobra prezencja pary prezydenckiej jest dodatkowym atutem. W Polsce głowa państwa ma ograniczone kompetencje i sprowadzają się one w dużej mierze do pełnienia funkcji reprezentatywnych.
Wygląd nie powinien być kryterium wyboru, ale jeżeli już mówimy o prezencji, to wg mnie Komorowski bardzo dobrze się prezentuje. No i nie przesadzajmy z tą żoną, wcale nie wygląda tak źle. To, że ma trochę kilogramów nadwagi czyni ją niereprezentatywną :confused: Ludzie... Poza tym piszecie tak, jakby poprzednicy byli misterem i miss świata, a było wręcz przeciwnie... :brzydal:



ellish - 2010-06-09 17:00
Dot.: lubicie Komorowskiego?
  Moim skromnym zdaniem, uważam, ze najlepiej prezentowała się J. Kwaśniewska, jeśli chodzi o pierwsza damę ( głownie wygląd). Ogólnie chyba najlepiej Kwaśniewscy wyglądali.

A Pani Komorowska...no cóż, prawda kobieta z nadwaga, ale jakaś taka mi się wydaje niesympatyczna...no ale to tylko taka powierzchowna na razie opinia, bo mało ją widziałam. Będę ją obserwować:cool:



Rena - 2010-06-09 17:03
Dot.: lubicie Komorowskiego?
  Cytat:
Napisane przez wiewioora83 (Wiadomość 19883185) Wygląd nie powinien być kryterium wyboru, ale jeżeli już mówimy o prezencji, to wg mnie Komorowski bardzo dobrze się prezentuje. No i nie przesadzajmy z tą żoną, wcale nie wygląda tak źle. To, że ma trochę kilogramów nadwagi czyni ją niereprezentatywną :confused: Ludzie... Poza tym piszecie tak, jakby poprzednicy byli misterem i miss świata, a było wręcz przeciwnie... :brzydal: Watek jest o sympatii lub jej braku. Wybor prezydenta omawiamy w innych watkach.
Co do prezencji to o gustach sie dyskutuje.
Nikt nie pisal o zadnych kg nadwagi w tym watku, wiec niespecjalnie wiem do czego i kogo uderzasz. Zeby stwierdzic nadwage to trzeba znac wage i wzrost, poza tym od tego sa wykwalifikowani lekarze.
Jakie jest przeciwienstwo mistera? :>



Linka25 - 2010-06-09 17:31
Dot.: lubicie Komorowskiego?
  Cytat:
Napisane przez sine.ira (Wiadomość 19874355) Zastanwiam się jeszcze nad Olechowskim, ale mam typowy dylemat dot. tzw. zmarnowania głosu na kogoś kto ma małe szanse na wygranie i wsparcia pośrednio kandydata, którego absolutnie nie widzę na stołku prezydenckim. Olechowski jest o tyle "uczciwy" ze przyznał się do tego, że był agentem w PRL.Warto dodać ż e jest stałym uczstnikiem Grupy Bilderberg, co jest ciekawe:rolleyes:



ilonkaczapela - 2010-06-09 17:43
Dot.: lubicie Komorowskiego?
  Czy lubię? Nie.
Nie trzeba moim zdaniem kogoś znać, żeby go lubić, czy nie lubić. Wystarczy, że widzę go, słyszę, co mówi i jak mówi.
Jest jakiś taki - przepraszam za wyrażenie - "tępy". Jakby nie zawsze wiedział co się wokół dzieje i gdzie jest. I nie znoszę wąsów. ;)

Aha, tak przy okazji - nie jestem katolikiem, nie mam poglądów skrajnie prawicowych, ani też skrajnie lewicowych. Mam pięniądze, nie zazdroszczę ich politykom. Nie jestem stara, ani młoda, ani brzydka, ani nieszczęsliwa. (to tak, żeby nie było, że tylko takie osoby nie znoszą PO i Komorowskiego i jego puppet mastera Tuska.



sine.ira - 2010-06-09 18:42
Dot.: lubicie Komorowskiego?
  Cytat:
Napisane przez Linka25 (Wiadomość 19886218) Warto dodać ż e jest stałym uczstnikiem Grupy Bilderberg, co jest ciekawe:rolleyes: A to mnie dodatkowo w nim kręci :D



Linka25 - 2010-06-09 18:57
Dot.: lubicie Komorowskiego?
  Cytat:
Napisane przez sine.ira (Wiadomość 19887818) A to mnie dodatkowo w nim kręci :D To jest bardzo tajemnicze i oprócz ewentualnych plusów ma swoje drugie dno. Ja w każdym razie jestem sceptyczna.



sine.ira - 2010-06-09 19:54
Dot.: lubicie Komorowskiego?
  Cytat:
Napisane przez Linka25 (Wiadomość 19888168) To jest bardzo tajemnicze i oprócz ewentualnych plusów ma swoje drugie dno. Ja w każdym razie jestem sceptyczna. No pewnie, że ma. Mówi sie, że to oni rządzą światem :cool: Co moim zdaniem jest bzdurą.



Hultaj - 2010-06-09 20:11
Dot.: lubicie Komorowskiego?
  niby mnie nie ziębi, niby mnie nie grzeje;), ale bardziej nie darzę go sympatią niż darzę. Wydaje mi się być również jakiś takiś mdły jak na prezydenturę, ale owszem, pozory zapewne mylą, i nie wiem, czy to nie najgorsze.;-) No nic.

Co mi się zdecydowanie nie podoba to Jego stanowisko odnośnie debaty 4 w tvp. Ja tak to nazwę. Zgodził się? Bo od poniedziałku nie jestem na bieżąco.
Bo, powiedzmy, że takie mi to fochy, i to mocno, przypomina. :] Nie no, bez insynuacji, ale co to znaczy, że 3 pozostali kandydaci wyrażają zgodę, ja bym powiedziała, że bez mrugnięcia ;) (i chyba jak to zwykle;-); nawet pan Wałęsa musiał się kiedyś pofatygować na pogawędkę z panem Kwaśniewskim), a ten pan za przeproszeniem, wymyśla coś i jakieś opowieści dziwnej treści mi tam snuje;-). :confused:

---------- Dopisano o 21:07 ---------- Poprzedni post napisano o 21:02 ----------

Cytat:
zbyt sztuczny, zbyt oficjalny. I jakoś z jego twarzy wyczytuje dużo fałszu:cool:
Nie trawie gościa.
powiem Ci, że coś z tego rozumiem. ;)

---------- Dopisano o 21:11 ---------- Poprzedni post napisano o 21:07 ----------

Cytat:
Hehe, jeśli prezydent ma być mistrzem dyplomacji, to Kaczyński chyba odpada w przedbiegach;) hm, no, żebyś się nie zdziwiła. ;) Z całym szacunkiem, pan Kaczyński bynajmniej nie jest idiotą (Jego brat również nie był); i dobrze wie, co mówi, i raczej co chce mówi, niż to co nie chce. ;)



Beata_85 - 2010-06-09 20:15
Dot.: lubicie Komorowskiego?
  Cytat:
Napisane przez Hultaj (Wiadomość 19889672) Co mi się zdecydowanie nie podoba to Jego stanowisko odnośnie debaty 4 w tvp. Ja tak to nazwę. Zgodził się? Bo od poniedziałku nie jestem na bieżąco.
Bo, powiedzmy, że takie mi to fochy, i to mocno, przypomina. :] Nie no, bez insynuacji, ale co to znaczy, że 3 pozostali kandydaci wyrażają zgodę, ja bym powiedziała, że bez mrugnięcia ;) (i chyba jak to zwykle;-); nawet pan Wałęsa musiał się kiedyś pofatygować na pogawędkę z panem Kwaśniewskim), a ten pan za przeproszeniem, wymyśla coś i jakieś opowieści dziwnej treści mi tam snuje;-). :confused:
Podobno się nie wybiera. Dla mnie to tez dziwne, bo nie widze powodu dla ktorego by nie mieli debatowac we 4 :confused: Sztabowcy PO jak i sam Komorowski twierdzą ,ze do telewizji promującej PiS nie pojdą, ale skoro zaprosili nie tylko Kaczynskiego to nie widze problemu. To rownie dobrze jakby zaprosil Tvn to ktos inny moglby nie isc bo powie ze Tvn to promuje PO. Padalo cos tam tez o tym z ust marszałka , ze nie chce debatowac we 4 bo przeciez kandydatow jest 10 wiec to niesprawiedliwe ale rownoczesnie mowil, ze moze debatowac tylko z Kaczynskim, tylko we 2 bo sa glownymi faworytami. No są ale co, przy 4 zle bo co z reszta kandydatow ale przy 2 to juz o pozostalych nie mysli? :confused: Taka troche malo przekonujaca ta odmowa debaty ale ogolnie to ani mnie to ziębi ani grzeje ;)



Linka25 - 2010-06-09 20:18
Dot.: lubicie Komorowskiego?
  Cytat:
Napisane przez sine.ira (Wiadomość 19889469) No pewnie, że ma. Mówi sie, że to oni rządzą światem :cool: Co moim zdaniem jest bzdurą. Niestety za mało wiemy na ten temat, by móc twierdzić, że to bzdury, w ogóle coś twierdzić;)
Co do Olechowskiego to jedno jest pewne : więcej znaczył w polskiej polityce niż przeciętnemu Polakowi się wydaje. Co nie przemawia na plus :hahaha:

---------- Dopisano o 21:18 ---------- Poprzedni post napisano o 21:17 ----------

Cytat:
Napisane przez Beata_85 (Wiadomość 19889969) Podobno się nie wybiera. Dla mnie to tez dziwne, bo nie widze powodu dla ktorego by nie mieli debatowac we 4 :confused: Sztabowcy PO jak i sam Komorowski twierdzą ,ze do telewizji promującej PiS nie pojdą, ale skoro zaprosili nie tylko Kaczynskiego to nie widze problemu. To rownie dobrze jakby zaprosil Tvn to ktos inny moglby nie isc bo powie ze Tvn to promuje PO. Padalo cos tam tez o tym z ust marszałka , ze nie chce debatowac we 4 bo przeciez kandydatow jest 10 wiec to niesprawiedliwe ale rownoczesnie mowil, ze moze debatowac tylko z Kaczynskim, tylko we 2 bo sa glownymi faworytami. No są ale co, przy 4 zle bo co z reszta kandydatow ale przy 2 to juz o pozostalych nie mysli? :confused: Taka troche malo przekonujaca ta odmowa debaty ale ogolnie to ani mnie to ziębi ani grzeje ;) :ehem:
słaby jest i tyle



sine.ira - 2010-06-09 20:21
Dot.: lubicie Komorowskiego?
  Cytat:
Napisane przez Hultaj (Wiadomość 19889672)
Co mi się zdecydowanie nie podoba to Jego stanowisko odnośnie debaty 4 w tvp. Ja tak to nazwę. Zgodził się? Bo od poniedziałku nie jestem na bieżąco.
Bo, powiedzmy, że takie mi to fochy, i to mocno, przypomina. :]
Nie no, chodzi mu o to, ze oni tam do tej debaty zaprosili kandydatów z partii obecnych teraz w parlamencie. A on chce żeby wszyscy kandydaci mięli szansę sobie podebatować no i żeby wyborcy mogli zapoznać się z zapatrywaniami każdego z nich.
Ja w każdym razie tak to zrozumiałam.
Dzisiaj miał brać udział w debacie zorganizowanej przez studentów UW gdzie miało stawić się 8 kandydatów - chyba z wyjątkiem Kaczyńskiego i Napieralskiego. Ale czy to się odbyło i w jakim składzie to nie wiem.

---------- Dopisano o 21:21 ---------- Poprzedni post napisano o 21:21 ----------

Cytat:
Napisane przez Linka25 (Wiadomość 19890042) Niestety za mało wiemy na ten temat, by móc twierdzić, że to bzdury, w ogóle coś twierdzić;) Mów za siebie :D



Beata_85 - 2010-06-09 20:28
Dot.: lubicie Komorowskiego?
  Cytat:
Napisane przez sine.ira (Wiadomość 19890128) Nie no, chodzi mu o to, ze oni tam do tej debaty zaprosili kandydatów z partii obecnych teraz w parlamencie. A on chce żeby wszyscy kandydaci mięli szansę sobie podebatować no i żeby wyborcy mogli zapoznać się z zapatrywaniami każdego z nich.
Ja w każdym razie tak to zrozumiałam.
Dzisiaj brał udział w debacie zorganizowanej przez studentów UW gdzie byli wszyscy kandydaci chyba z wyjatkiem Kaczyńskiego.
A tak, o tym tez cos padlo. Ale moim zdaniem to takie szukanie dziury w calym i wymowki. Bo jakby ktoras stacja zaprosila tylko Komorowskiego i Kaczynskiego to tez przedstawiciele partii obecnych w parlamencie, a o reszcie mowy nie ma i to wyglada jakby mu nie przeszkadzalo a we 4 juz tak.



sine.ira - 2010-06-09 20:33
Dot.: lubicie Komorowskiego?
  Cytat:
Napisane przez Beata_85 (Wiadomość 19890339) A tak, o tym tez cos padlo. Ale moim zdaniem to takie szukanie dziury w calym i wymowki. Bo jakby ktoras stacja zaprosila tylko Komorowskiego i Kaczynskiego to tez przedstawiciele partii obecnych w parlamencie, a o reszcie mowy nie ma i to wyglada jakby mu nie przeszkadzalo a we 4 juz tak. No właśnie coś tam gadał kiedyś, że albo dwóch przodujących w sondażach, albo nikt albo wszyscy.
Ale od debaty jako takiej się nie odżegnuje przecież.



patt121 - 2010-06-09 21:00
Dot.: lubicie Komorowskiego?
  Ja szczerze przyznaję, że nie przepadam za nim, dziwi mnie jego odmowa udziału w debacie w tvp, chciałby wszystkim stawiać warunki, a przypominam, że na razie jest tylko p.o. , więc niech się nie czuje jakby był alfą i omegą;p



Luba - 2010-06-09 21:14
Dot.: lubicie Komorowskiego?
  Lubicie nie lubicie... No nie pasi mi facet, sorry batory. Nie widzę go jako głowy państwa, a ostatnio to jeszcze taki jakis przestraszony chodzi.
Odwagi! :D
Te wybory to dla mnie normalnie psychiczna masakra piłą tarczową :D
Ręka mi nad ta urną uschnie.




Linka25 - 2010-06-09 21:17
Dot.: lubicie Komorowskiego?
  Cytat:
Napisane przez sine.ira (Wiadomość 19890128) Mów za siebie :D Z całym szacunkiem ale wątpię byś miała dostęp do wiedzy innej niż przeciętny szaraczek. No chyba, ze masz info na temat Grupy Bilderberg, do której mało kto ma dostęp:rolleyes:
Czytałaś książkę D. Estulina ?



MagdaP - 2010-06-09 21:20
Dot.: lubicie Komorowskiego?
  Nie lubię. Działa mi na nerwy. Dobrze że nie mam w domu działającego telewizora bo ciężko byłoby ominąć jego występy. Jeszcze Sikorskiego byłabym w stanie przełknąć (kiedyś bardzo mi imponował)



sine.ira - 2010-06-09 21:48
Dot.: lubicie Komorowskiego?
  Cytat:
Napisane przez Linka25 (Wiadomość 19891656) Z całym szacunkiem ale wątpię byś miała dostęp do wiedzy innej niż przeciętny szaraczek. No chyba, ze masz info na temat Grupy Bilderberg, do której mało kto ma dostęp:rolleyes:
Czytałaś książkę D. Estulina ?
Że niby jestem przeciętny szaraczek ? Burasek chyba :D
No już, już nie nabzdyczaj się tak.



Rena - 2010-06-09 22:10
Dot.: lubicie Komorowskiego?
  Cytat:
Napisane przez ilonkaczapela (Wiadomość 19886486) Aha, tak przy okazji - nie jestem katolikiem, nie mam poglądów skrajnie prawicowych, ani też skrajnie lewicowych. Mam pięniądze, nie zazdroszczę ich politykom. Nie jestem stara, ani młoda, ani brzydka, ani nieszczęsliwa. hehe :D
Komorowski jest zdaje sie katolikiem, o ile dobrze kojarze. :-p



miss_seepy - 2010-06-09 22:43
Dot.: lubicie Komorowskiego?
  Cytat:
Napisane przez _vixen_ (Wiadomość 19876194) Dokładnie takie same mam odczucia :ehem:

Chciałam jeszcze napisać, że wczoraj był Palikot u Kuby Wojewódzkiego, rozbawił mnie do łez prawie;)
Ale powiedział coś bardzo trafnego: że ludzie, którzy tak się zachowują, jak w sławnym reportażu Tomasza Lisa (wiec wyborczy Kaczyńskiego) czy też z arcydzieła Pospieszalskiego, robią to ze strachu przed światem. Zgadzam się z tym. Szkoda tylko, że ktoś na tym tak bezczelnie żeruje i zbija kapitał.
I jeszcze, że Palikot uosabia wszystkie cechy właśnie znienawidzone przez tę grupę tworzącą w dużej mierze elektorat wyborczy Kaczyńskiego czy wyznawców Rydzyka (przeważnie to jedno i to samo): jest dobrze wykształcony, bogaty, odniósł w życiu sukces, jest znany...i przystojny, jak dodał Wojewódzki:D

Wiemy;)
Ale spoko.
Generalnie prawica nie ma poczucia humoru.

chyba za dużo generalizujesz;)Ja na Kaczora będę głosować na pewno w obu turach ; ) I nie słucham Radia Maryja.
I współczuje wam, że musicie wybierać mniejsze zło, a nie kandydata który was przekonuje ; )
Od Olechowskiego więcej "jaj" i "poczucia humoru" ma Korwin-Mikke, a już jajcarzem nie z tej ziemi jest Waldemar Pawlak z tym jego eee aaa ;)) Naprawde glosowanie na Olechowskiego z postulatem dobrobytu to juz jakas skrajna desperacja, po to zeby (moim zdaniem- poprawcie mnie) pokazac, ze się jest liberałem i zwolennikiem platformy; ) A znacie chociaz jego poglady i plan prezydentury?? ; )



sine.ira - 2010-06-09 22:46
Dot.: lubicie Komorowskiego?
  Cytat:
Napisane przez miss_seepy (Wiadomość 19893701) A znacie chociaz jego poglady i plan prezydentury?? ; ) A co cie to obchodzi ?



Hultaj - 2010-06-09 22:59
Dot.: lubicie Komorowskiego?
  Cytat:
Ja na (...) będę głosować na pewno w obu turach ; ) dlatego ja właśnie chcę się wybrać w obu turach, żeby ustrzelić głos takiej Ciebie. ;) Może się dogadamy i odpuścimy sobie spacerek obie? :brzydal:
Cytat:
I współczuje wam, że musicie wybierać mniejsze zło a tam, mniejsze zło, może ta druga tura jeszcze naród troszku zaskoczy. :-p



miss_seepy - 2010-06-09 23:10
Dot.: lubicie Komorowskiego?
  Cytat:
Napisane przez sine.ira (Wiadomość 19893745) A co cie to obchodzi ?
a można prosić innym tonem?? : P

nie rozumiem co cie w moim pytaniu ubodło :D

zwyczajnie mnie zastanawia, czy kierujecie się "kupowaniem kota w worku" czy naprawde macie chociaz blade pojecie kogo chcecie na prezydenta :) bo gdybać, to można. ale potem ten ktoś będzie 5 lat (a moze i 10) nami rządził, wiec warto wiedziec za czym się jest i co się wybiera. więc skoro komus tak przypadł do gustu Olechwoski to moglby wyjasnic dlaczego akurat on a nie inny polityk.:cool:

---------- Dopisano o 00:10 ---------- Poprzedni post napisano o 00:08 ----------

Cytat:
Napisane przez Hultaj (Wiadomość 19893926) dlatego ja właśnie chcę się wybrać w obu turach, żeby ustrzelić głos takiej Ciebie. ;) Może się dogadamy i odpuścimy sobie spacerek obie? :brzydal:

a tam, mniejsze zło, może ta druga tura jeszcze naród troszku zaskoczy. :-p
Nie kumam ;)

no nie wiem, po tym wątku może się zaskoczyć na pewno : P skoro tyle osób uważa Bronka za tak antypatycznego kolesia, to czemu nie głosuje na kogoś innego :P Czy Napierski nie miałby szans z Kaczyńskim? ; )



Hultaj - 2010-06-09 23:38
Dot.: lubicie Komorowskiego?
  Cytat:
skoro tyle osób uważa Bronka za tak antypatycznego kolesia, to czemu nie głosuje na kogoś innego :P a skąd wiesz, że tyle tych osób zagłosuje na Bronka..? ;)

A mówię o tym, że jak mam iść i głosować, i Ty pójdziesz, i ja nie na tego co Ty, np., to możemy obie nie iść i będzie na to samo a nie trzeba będzie zapychać do urny. ;)



sine.ira - 2010-06-09 23:39
Dot.: lubicie Komorowskiego?
  Cytat:
Napisane przez miss_seepy (Wiadomość 19894036) a można prosić innym tonem?? : P Robiłam co mogłam więc raczej na to nie licz.

Cytat:
Napisane przez miss_seepy (Wiadomość 19894036) nie rozumiem co cie w moim pytaniu ubodło :D Ta insynuacja, którą już się dało wyczuć w poprzednim poście:

Cytat:
Napisane przez miss_seepy (Wiadomość 19894036) zwyczajnie mnie zastanawia, czy kierujecie się "kupowaniem kota w worku" czy naprawde macie chociaz blade pojecie kogo chcecie na prezydenta :) bo gdybać, to można. ale potem ten ktoś będzie 5 lat (a moze i 10) nami rządził, wiec warto wiedziec za czym się jest i co się wybiera. Takie zastanawianie się w jakim stopniu i czy w ogóle się orientujemy w tym i owym (innymi słowy: czy są z nas głupie gęsi i w jakim stopniu) już nas obraża.

Bo za pewne przypuszczasz żeś jedyna oświecona i zorientowana ;)

Cytat:
Napisane przez miss_seepy (Wiadomość 19894036) więc skoro komus tak przypadł do gustu Olechwoski to moglby wyjasnic dlaczego akurat on a nie inny polityk.:cool: Ale co, Tobie mam coś udowadniać ? A w jakim celu no i co Cię to obchodzi czym sie kieruję ?

Kocham wąsatych, starszych panów o ciepłym, nosowym głosie.
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • fotoexpress.opx.pl



  • Strona 1 z 5 • Zostało znalezionych 380 wypowiedzi • 1, 2, 3, 4, 5
    lubicie Komorowskiego?
     
     
    Pokrewne
     
     
       
    Copyright Š 2006 Sitename.com. Designed by Web Page Templates